مدیر منطقه مخابرات مازندران گفت: اساس توسعه شبکه‌های مخابراتی با اصلاح تعرفه‌ها اتفاق می افتد.

اساس توسعه شبکه‌های مخابراتی، اصلاح تعرفه‌هاست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات مازندران، نوروزی در خصوص اصلاح تعرفه تلفن ثابت اظهار داشت: متاسفانه در گذشته مغفول ماندن تعرفه تلفن ثابت منجر به عدم توسعه زیرساخت های ارتباطی شد و همچنین موجب نارضایتی مشتریان، کارکنان مجموعه مخابرات و سهامداران شرکت به دلیل عدم منابع مالی شد.
وی با تاکید بر اینکه بسیاری از این مسائل و مشکلات فوق در اصلاح تعرفه‌های جدید تلفن ثابت برطرف خواهد شد، افزود: آخرین تغییرات تعرفه ۱۳ سال پیش صورت گرفت که همین موضوع به‌دلیل برخی لجاجت‌ها سبب ایجاد چالش برای مخابرات شد.
مدیر منطقه مخابرات مازندران با بیان اینکه نقاط مهم شهرهای استان در اختیار ما نیست بیان داشت: یکی از مهم‌ترین موانع توسعه در شهرها عدم گفتمان مشترک بین شهرداری و مخابرات است چراکه برای توسعه شهر همدلی بین بخشی میان ادارات بسیار لازم است.
نوروزی با اشاره به اینکه استان دیجیتال یکی از پیشنهادهای استراتژیک استاندار مازندران بود، ادامه داد: اشتغال دیجیتال میتواند مازندران را در سالهای آینده نجات دهد.
وی در خصوص هزینه نگهداری خطوط اظهار داشت: هزینه نگهداری هر خط ۲۷ هزارتومان است ولی درآمد همان خط ۴۵۰۰ تومان است. و این سوال مطرح است که با چنین وضعیت مالی می شود مخابرات را مدیریت کرد؟
مدیر منطقه مخابرات مازندران در پایان با بیان اینکه در سال گذشته ۲۷۹ میلیارد تومان زیان دادیم، یادآور شد: با این درآمدها توسعه امکان پذیر نبوده و بسیاری از مشترکین به دلیل نبود توسعه ناراضی هستند که به حق هم هست. امیدواریم با ابلاغ تعرفه جدید و ایجاد منابع، بخش عظیمی از این مشکلات رفع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.