دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۵۱ هزار و ۴۱۹ زائر اربعین حسینی (ع) در داخل مرزهای کشور خبر داد و گفت: حدود ۶۰ هزار رسانه آموزشی از ابتدای شهریورماه تاکنون میان زائران توزیع شده است.

توزیع ۶۰ هزار رسانه آموزشی میان زائران اربعین

به گزارش قدس آنلاین، دکتر یعقوب سلیمانی در این باره اظهار کرد: از روز اول تا ۲۲ شهریور امسال، ۱۵۱ هزار و ۴۱۹ نفر به پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر مراجعه کردند که ۷۹ هزار و ۸۳۷ نفر از آنان اسکان اضطرای یافتند، ۴۲ هزار و ۱۰۵ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۱۵۰۳ نفر هم به مراکز درمانی منتقل شدند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: در مدت زمان یاد شده ۲۷ هزار و ۹۷۴ آزمایش قند و فشارخون انجام و ۲۱ هزار و ۵۰۰ ماسک، ۳۶۴۴ مایع ضدعفونی‌کننده، ۷۸ هزار و ۳۳۹ آب‌معدنی، ۲۰ هزار و ۱۵۰ قرص نان، ۹۶۰ کنسرو و ۱۲۱۱ بسته غذایی بین زائران توزیع و ۲۳۰۰ چادر نیز برپا شد.

بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر، در این مدت ۵۸ هزار و ۶۹۶ رسانه آموزشی در بین زائران توزیع و ۳۸ هزار و ۹۸۰ آموزش چهره‌به‌چهره نیز انجام شده است. همچنین ارائه خدمات جمعیت هلال‌احمر در ۱۲۰۵ پایگاه ثابت و موقت، ۱۲ قرارگاه مرزی، ۱۱ اردوگاه اسکان اضطراری و به کمک ۱۹ فروند بالگرد انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.