نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: دشمنان قصد ایجاد دو قطبی و تفرقه‌افکنی در ایران اسلامی را دارند که با هوشیاری مردم همیشه در صحنه هرگز به مقصود شوم خود دست نخواهند یافت.

 دشمن به دنبال دو قطبی سازی و تفرقه افکنی در ایران اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه محمدبیگی ضمن عرض تسلیت خدمت خانواده امینی و ملت شریف ایران گفت: درگذشت خانم مهسا امینی بسیار غم انگیز و دردناک بود؛ پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی و سایر مراجع قانونی از بعد نظارتی پیگیر روشن شدن نتایج پرونده ایشان هستند و به زودی نتایج تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: در جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی این حادثه از ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و حتی سیاسی توسط نمایندگان مطرح و در جلسه تخصصی نیز با محوریت بررسی ابعاد پرونده خانم امینی در کمیسیون امور داخلی و شوراها با حضور پرسنل اورژانس و متخصصان پزشکی قانونی و پرسنل نیروی انتظامی به صورت مستند این اتفاق از طرف نمایندگان پیگیری شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس تصریح کرد: در این جلسه بسیاری از نمایندگان حضور داشتند و سوالاتی را در راستای جزئیات این حادثه تلخ از فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و پرسنل اورژانس و کادر پزشکی مطرح کردند.

محمدبیگی ادامه داد: مطابق گفته‌های فرمانده نیروی انتظامی و تیم متخصص پزشکی قانونی اعلام شد مهسا امینی به دلیل سابقه بیماری و جراحی بیماری هیپوفیز در کودکی تحت درمان قرار گرفته، همچنین بر اساس پرونده پزشکی مرحومه یاد شده به دلیل بیماری، جراحی داشته و از دارو استفاده می‌کرده که پرونده آن در بیمارستان مربوطه بررسی و رویت شده است. در بررسی سی تی اسکن پرونده پزشکی خانم امینی نیز علائم جراحی جمجمه رویت شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارشات پزشک معالج بیمارستان کسری که ایشان را پذیرفته هیچ گونه آثار ضرب و جرحی که در برخی از رسانه‌ها به آن پرداخته شده وجود نداشته است، با این حال بررسی‌های دقیق تر در دست پیگیری قرار دارد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: در گزارشات ارائه شده در نشست تخصصی مجلس نیز نکته‌ای مبنی بر تایید ضرب و جرح مشاهده نشده است و در حال حاضر باید منتظر نتایج آزمایشات بافتی و سایر بررسی‌ها در پزشکی قانونی باشیم. با این وجود طبق شواهد و قرائن مطرح شده در این نشست، بیمار دچار ایست قلبی شده و در دو نوبت احیاء شده که در بیمارستان دچار مرگ مغزی می‌شود.

محمدبیگی بیان کرد: از طرفی با انتشار کامل فیلم‌های موجود، هیچگونه صحنه درگیری یا خشونت فیزیکی بین نیروهای امنیت اخلاقی و خانم امینی رویت نشده است، حتی در کلاس توجیهی پلیس امنیت اخلاقی و خانم‌هایی که همراه مرحوم حضور داشتند نیز اعلام کردند که برخورد نامناسبی با آنها وجود نداشته اما با این وجود پیگیری رصد دوربین های شهری در این خصوص با جدیت در حال انجام است.

وی در پایان تاکید کرد: آنچه اولویت زمان حاضر است بصیرت، دشمن شناسی و دوری از اغتشاش و آشوبی می باشد که هدف دشمنان است و حیات جامعه را به خطر می‌اندازد، دشمنان قصد ایجاد دو قطبی و تفرقه‌افکنی در ایران اسلامی را دارند که با هوشیاری مردم همیشه در صحنه هرگز به مقصود شوم خود دست نخواهند یافت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.