امام جمعه گرگان گفت: دشمن بداند ملتی که ۲۵۰ هزار شهید و بسیار جانباز، ایثارگر و آزاده دادند، از آرمان‌های خود دست بر نمی‌دانند.

دشمن بداند ملت ما با ۲۵۰ هزار شهید دست از آرمان‌های خود بر نمی‌دارد/ خانواده‌ها نگذارند از بی‌اطلاعی فرزندانش سوءاستفاده شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی مرکز گلستان اظهارداشت: کسی با نقد و اعتراض علمی و دریافت پاسخ مخالف نیست، اما آتش زدن ماشین، بانک و خسارت زدن به اموال مردم و بیت‌المال را کسی قبول ندارد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ما نیز اعتقاد داریم که این قضیه به درستی بررسی شود و اگر قصوری در کار بوده، به مردم و افکار عمومی درست، صریح و شفاف اطلاع‌رسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: این اعتراضات حکایت از مسایل پشت پرده دارد که ۲۶۰ شبکه در دنیا برای ملت ایران برنامه درست می‌کنند و این شبکه‌های ماهواره‌ای و معاند خط‌دهی می‌کنند و برخی دانسته و ندانسته در مسیر آنها کار می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: رسانه‌های معاند به این مسایل دامن می‌زنند و حتی بر روی کتک زدن ماموران نیروی انتظامی به شدت مانور می‌دهند که این دیگر نشان می‌دهد خارج از مسائل اعتراض است و می‌خواهند آشوب کنند.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: این مسایل بوی توطئه می‌دهد و این خارج از آزردگی خاطر است.

امام جمعه گرگان ادامه داد: توصیه من این است که جوانان و فرزندان ما خود را در این مسایل قاطی نکنند، جوانان نمی‌دانند پشت این قضیه چیست اما تاکید دارم در آشوب‌ها حضور نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن بداند ملتی که ۲۵۰ هزار شهید و بسیار جانباز، ایثارگر و آزاده دادند، از آرمان‌های خود دست بر نمی‌دانند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ملت ایران سرمایه‌های زیادی از دست داده تا از بردگی و ظلم رها و مستقل شود.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: ما در کشور مشکلات داریم و نسبت به این مشکلات معترض هستیم، اما این روزها عده‌ای لحن اعتراض را تبدیل به آشوب کردند.

امام جمعه گرگان به سفر رییس جمهور به نیویورک و شرکت در مجمع سازمان ملل اشاره کرد و گفت: شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل فرصتی مناسب برای طرح مسائل ایران و اهداف انقلاب در یک مجموعه جهانی است و به طور شفاف و پوست کنده به گوش جهانیان رسانده می‌شود.

نورمفیدی بیان کرد: حضور در سازمان ملل فرصتی برای مخابره مستقیم اهداف انقلاب و دیدار با سران کشورهای مختلف جهان است تا دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران بدون واسطه مطرح شود

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.