یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین از عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری به شدت تمجید کرد.

 تمجید جهاد اسلامی از عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری

به گزارش قدس آنلاین، شیخ «خضر عدنان» از رهبران جهاد اسلامی فلسطین ضمن تمجید از عملیات «بیت سیرا» تاکید کرد که این عملیات امتداد مبارزات ضد صهیونیستی در کرانه باختری است.

وی افزود که این عملیات در واکنش به تجاوزات و اقدامات رژیم صهیونیستی است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس هم از عملیات ضداسرائیلی شامگاه پنجشنبه در نزدیکی ایست بازرسی «بیت سیرا» در جنوب غرب رام الله که به زخمی شدن ۸ صهیونیست منجر شد، استقبال کرد.

این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد که ملت فلسطین به مبارزات علیه دشمن صهیونیستی با تمامی ابزارهای ممکن و از جایی که اشغالگران گمانش را هم نمی‌کنند، ادامه می دهد و زنگ خطر را برای آنان به صدا درآورده و با توطئه‌های شوم آنان برای تعرض به مسجد الاقصی و تصمیم به انجام مناسک تلمودی در داخل این مسجد مقابله خواهد کرد.

این جنبش عموم ملت فلسطین در قدس، کرانه باختری و سرزمین اشغالی ۱۹۴۸ را به ادامه مقابله و رویارویی با اشغالگران اسرائیلی و حمایت از مسجد الاقصی در برابر توطئه های آنان فراخواند.

در عملیات مقاومتی شامگاه پنجشنبه در نزدیکی ایست بازرسی بیت سیرا، ۸ صهیونیست زخمی شده و مجری عملیات هم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

اردن میزبان نشستی درباره فلسطین

خبر دیگر از فلسطین اینکه، اردن ۲۳ و ۲۴ ماه اکتبر میزبان اجلاسی بین‌المللی پیرامون قدس تحت عنوان «قدس؛ تاریخ، انسان و دین» خواهد بود.

این اجلاس تحت نظارت وزارت فرهنگ اردن و با همکاری مرکز بین‌المللی گفتگوی ادیان دوحه و اتحادیه جهانی علمای مسلمان برگزار خواهد شد.

قرار است در این اجلاس بیش از ۱۰۰ عالم، پژوهشگر و شخصیت دینی اسلامی و مسیحی و اساتید و شخصیت‌های دانشگاهی از کشورهای مختلف حضور داشته باشند.

این اجلاس طی دو روز برگزار خواهد شد و طی آن بیش از ۲۰ موضوع و بحث علمی در مورد قدس بررسی خواهد شد.

از سوی دیگر مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد: «محمد ضیف» فرمانده کل گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار بکارگیری توان، علم، اموال و تمامی امکانات امت برای حمایت از مجاهدان فلسطینی شد.

ضیف در پیامی به جوانان و مهندسان امت عنوان کرد: ای جوانان امت، شما حامی و پشتیبان ما و ارتش و قدرتی هستید که با آن به مبارزه می‌رویم، شما حافظان ارزش‌ها، اصول و مقدسات هستید، همه توانمندی، علم، اموال و امکانات امت باید برای حمایت از مجاهدان فلسطین بکار گرفته شود.

در همین حال، یکی از اسرای آزاده قسامی هم تاکید کرد که پروژه پهپادها تحولی بی نظیر در زمینه فعالیت و اقدامات نظامی در فلسطین است و گردان‌های قسام توانسته به همت مهندسان خود اقدام به ساخت پهپاد کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.