معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برپایی اجتماع بزرگ «لبیک یا رسول‌الله» همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی خبر داد.

اجتماع بزرگ عزاداران نبوی در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز حجت الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد گفت: همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت سبط اکبر ایشان، امام حسن مجتبی(ع) روز یکشنبه سوم مهر ماه حرم مطهر رضوی میزبان هیئت‌های مذهبی، زائران و مجاوران عزاداری است که در روزهای پایانی ماه صفر به بارگاه ملکوتی علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برای عرض تسلیت مشرف شده‌اند.
وی با تشریح جزئیات برنامه‌های این مراسم تصریح کرد: این مراسم بعد از نماز ظهر و عصر با مرثیه‌سرایی و سینه‌زنی حاج مهدی رسولی و جعفر ملائکه برپا می‌شود. همزمان با این اجتماع، زیارت از بعید حضرت رسول(ص) نیز توسط مهدی سروری با حضور زائران و مجاوران در رواق امام خمینی(ره) قرائت می‌شود.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، سخنرانی آیت الله محسن کازرونی را از دیگر برنامه‌های شب رحلت رسول الله(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در رواق امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: پس از این مراسم، مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مرثیه‌سرایی و سینه‌زنی خواهند پرداخت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.