علی فتح الله‌زاده درحالی به باشگاه استقلال بازگشته که از لحاظ مالی وضعیت بسیار اسفباری حاکم است. علاوه برآنکه آجورلو باید مبلغ ۱۰۰ میلیاردتومان را به سازمان لیگ پرداخت می‌کرد، درباره برخی منابع که هزینه شده نیز ابهام‌هایی وجود دارد.

بدهی به بلژیکی‌ها دردسر تازه آبی‌ها

جالب است که پس از حضور فتح‌الله زاده در باشگاه استقلال یکی از مسئولان سازمان لیگ با مشاور مدیرعامل جدید تماس می‌گیرد واز او می‌خواهد درکمتر از یک هفته مبلغ ۱۰۰ میلیاردتومان را به حساب سازمان لیگ واریز کند. این درخواست شوک‌آور بلافاصله به گوش فتح الله‌زاده رسید و مدیرعامل هم با بخش مالی تماس گرفت تا ببیند چه قدر درحساب باشگاه پول است که کاشف به عمل آمد مبلغ ۲ میلیاردتومان در تتمه حساب وجود دارد که این هم همین هفته هزینه استقرار بازیکنان و دیگراعضا درهتل خواهد شد. اوضاع مالی باشگاه استقلال به حدی آشفته است که نگرانی بزرگی را از همین بدو ورود برای مدیران جدید به وجود آورده و ازهمه نگران کننده‌تر بدهی به استراماچونی، میلیچ و پادووانی است که باشگاه استقلال باید در فرصت پیش رو مبالغ مورد نظر را تأمین کند. البته باشگاه استقلال می‌تواند تا نیم‌فصل که نقل و انتقالات کلید می‌خورد پرداخت این مبلغ را به تأخیر بیندازد اما هرماه بربدهی افزوده خواهد شد.
درست مانند ماجرای محمد نادری که مدیران تازه وارد وقتی درجریان بدهکاری باشگاه به تیم بلژیکی قرار گرفتند حیرت زده شدند. کاشف به عمل آمده که باشگاه استقلال باید سال پیش مبلغ ۱۰۰هزار یورو به این باشگاه پرداخت می‌کرده اما چنین اقدامی نشده تا مبلغ مذکور به ۱۷۰ هزار یورو افزایش یابد. درواقع ماجرای نادری تازه‌ترین بحرانی است که افکار مدیران جدید را دربرگرفته است. مدیرانی که هیچ بعید نیست به دلیل ناتوانی درتأمین منابع مالی همین فردا کنار بکشند!

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.