مهاجم پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم مس را با اختلاف دو گل شکست می‌دهد و با صدرنشینی به تعطیلات لیگ برتر خواهد رفت.

پیوس: پرسپولیس می‌تواند با صدرنشینی به تعطیلات برود/ انتقادها تمرکز تیم را می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین،فرشادپیوس در خصوص شرایط پرسپولیس و صدرنشینی سرخپوشان در لیگ برتر اظهار داشت: بازی پرسپولیس و ملوان خیلی بازی خوبی نبود و هر دو تیم دور از انتظار ظاهر شدند. تنها نکته این بازی ۳ امتیاز بود که پرسپولیس کسب کرد و به صدرنشینی‌اش ادامه داد. امسال لیگ سختی داریم و جایگاه باشگاه‌ها نشان‌دهنده کیفیت تیم‌ها نیست و نمی‌توان از قبل از انتظار داشته باشیم پرسپولیس همه تیم‌ها را با اختلاف شکست دهد.

وی ادامه داد: اینکه لوکادیا دوباره مقابل ملوان گل زد خیلی اهمیت دارد. او مهاجم حرفه‌ای است و در بازی گذشته هم نشان داد که اگر در محوطه جریمه حریفان به خوبی تغذیه شود، خیلی راحت‌تر از آنچه فکر می‌کنیم گل می‌زند. مشکل پرسپولیس در خط حمله این است که لوکادیا تنهاست و مهاجم دیگری در کنار او قرار ندارد تا با هماهنگی با هم فضاسازی کنند. اگر دیاباته به آمادگی صددرصد برسد و در ترکیب قرار بگیرد فکر می‌کنم بتواند زوج خوبی با لوکادیا بسازد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: همه تیم‌ها ابتدا برای نباختن و گل نخوردن به زمین می‌آیند، بنابراین کار تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس سخت‌تر از گذشته است. سرخپوشان در این فصل تغییرات زیادی داشته و برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز دارند. در حال حاضر هم پرسپولیس صدرنشین بوده و نتیجه هم گرفته است. گل‌محمدی نشان داده مربی باهوشی است و می‌تواند در ادامه لیگ تیمش را در صدر جدول حفظ کند و در پایان لیگ مجدداً جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پیوس در خصوص روز پنجشنبه هفته جاری پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: پرسپولیس با ۳ امتیازی که مقابل ملوان کسب کرد، توانست با فاصله ۲ امتیازی به صدرنشینی‌اش ادامه داد و همین اختلاف باعث می‌شود اعتماد به نفس اعضای تیم بالاتر برود و در بازی‌های آینده هم به تیم کمک کند. مس کرمان تیم کوچکی نیست و مثل سایر تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند می‌خواهد ابتدا بازنده نباشد، ولی من معتقدم که شاگردان گل‌محمدی می‌توانند با اختلاف ۲ گل مس را شکست دهند و با صدرنشینی به تعطیلات بروند.

وی در واکنش به این موضوع که اکثر پیشکسوتان معتقدند پرسپولیس فوتبال زیبایی به نمایش نمی‌گذارد، گفت: در شرایط فعلی باید همه از پرسپولیس حمایت کنیم. الان زمان انتقاد نیست چون تیم در کوران مسابقات است و انتقاد باعث می‌شود که تمرکز تیم به هم بخورد. قطعاً گل‌محمدی و دستیارانش بهتر از ما به ایرادهای تیم واقف هستند و برای برطرف کردن مشکلات کار می‌کنند. در حال حاضر باید از سرخپوشان حمایت و به قهرمانی پرسپولیس کمک کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.