نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش توریست‌درمانی بیمارستان تامین اجتماعی سال‌هاست که خاک می‌خورد گفت: برای فعالیت گردشگری همدان باید زیرساخت پروازی فراهم شود.

توریست‌درمانی تامین اجتماعی سال‌هاست خاک می‌خورد/ لزوم راه‌اندازی خط پروازی همدان برای گردشگری سلامت

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در خصوص موضوع گردشگری سلامت در همدان اظهار کرد: زیرساخت‌های گردشگری سلامت و توریست درمانی در برخی از بیمارستان‌های همدان فراهم است و می‌طلبد به این موضوع بپردازیم‌.

وی با اشاره اینکه بخش توریست‌درمانی بیمارستان تامین اجتماعی سال‌هاست که خاک می‌خورد گفت: ظرفیت‌هایی هم در بیمارستان بعثت نیز فراهم است و همدان فرصت‌هایی برای گردشگری سلامت دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه همدان در بین استان‌های غربی مرکزیت درمانی دارد که عمده بیماران این استان‌ها به همدان می‌آیند عنوان کرد: برای گردشگری سلامت باید زیرساخت‌هایی از جمله پروازهای هوایی را فراهم می‌کردیم تا کشورهای منطقه به راحتی بتوانند وارد استان شوند.

وی یادآور شد: پیگیر شدیم و یکی از شرکت‌ها هم اعلام آمادگی کردند اما کار دوام نیافت، مجدد به دنبال این هستیم که بتوانیم با راه‌اندازی پرواز حداقل نجف، همدان و مشهد را راه‌اندازی کنیم که می‌تواند توریسم درمانی را تسهیل کند.

فلاحی با بیان اینکه دست‌اندرکاران قبلا صحبت‌هایی را با شرکت‌های عراق داشتند تا این اتفاق رخ دهد گفت: مجریان توریست‌درمانی وقتی موضوع را پیگیری کردند تصور کردیم کار پیش می‌رود اما چنین نشد، باید ابتدا پروازها را فعال کنیم که پیش‌نیاز مقدمه تروریست درمانی حمل و نقلی است که رونق می‌دهد.

وی از ظرفیت‌های موجود در همدان در اجرای طرح گردشگری سلامت سخن گفت و افزود: ما بهترین پزشکان را در استان همدان داریم و از لحاظ درمانی زیرساخت‌ها فراهم است و ظرفیت‌های خوبی وجود دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید به اینکه مشکل همدان این است که پیوست رسانه‌ای و تبلیغاتی در هیچ کدام از امور نداریم که یکی از آنها مسئله توریست‌درمانی است گفت: در حوزه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری و میراث فرهنگی نیز پیوست تبلیغاتی و رسانه‌ای نداریم و اگر هر استانی چنین ظرفیت‌هایی داشت بهتر از وضعیت موجود مدیریت می‌کرد و بهره‌مند می‌شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.