معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با پیگیری‌های انجام شده مشکل کمبود دارو در جنوب غرب خوزستان در روزهای آتی رفع می‌شود.

مشکل کمبود دارو در جنوب غرب خوزستان رفع می‌شود

به گزارش قدس آنلاین دکتر زینب جوانمردی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط فصل پاییز و تجویز بالای آنتی‌بیوتیک‌ها، در سراسر کشور مشکل کمبود دارو ایجاد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در شرایط کنونی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای برطرف کردن این مشکل اقدام کرده و در همین راستا به صورت حضوری از سازمان غذا و دارو موضوع را دنبال کرده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده سهمیه‌های مازاد بر آنچه ‌گرفته می‌شد را دریافت کرده و از هفته گذشته توزیع را آغاز کرده‌ایم. این هفته نیز داروها در داروخانه‌های منطقه توزیع خواهد شد.

وی افزود: توزیع این داروها با اولویت تک‌داروخانه‌های مراکز روستایی، داروخانه‌های شبانه‌روزی و داروخانه‌های منتخب است تا از سرگردانی مردم جلوگیری شود.

جوانمردی عنوان کرد: با ورود محموله دارویی در روز گذشته و افزایش تولید با تاکید وزیر بهداشت، امیدواریم که این مشکل به زودی کاملا رفع شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.