معاون درمان علوم پزشکی شیراز گفت: ۹ مجروح حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در بیمارستان های شیراز تحت درمان هستند و ۱۷ نفر نیز مرخص شدند.

۱۷ مصدوم حادثه تروریستی شیراز مرخص شدند/ «آرتین» آماده عمل تکمیلی

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد شریفی در خصوص آخرین وضعیت مصدمان حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) گفت: از ۲۶ مصدوم بستری شده در مراکز درمانی شیراز در حال حاضر تعداد ۹ مجروح در بیمارستان‌های شهید رجایی شیراز، مسلمین، نمازی و شهید فقیهی تحت درمان و معالجه هستند.

وی با بیان اینکه ۴ نفر از مصدومان حادثه حرم شاهچراغ (ع) در بخش‌مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند که یک نفر از بیماران برای عمل جراحی و درمان پیشرفته به بیمارستان شهید فقیهی شیراز انتقال داده شد، افزود: از ۴ بیمار بستری شده وضعیت دو بیمار نگران کننده‌تر است و تیم درمان تمام تلاش خود را انجام داده تا مجروحان به نحو احسنت از بیمارستان ترخیص شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: هیچ بیمار و مجروح بی‌هویتی در مراکز درمانی شیراز وجود ندارد و همه مجروحان شناسایی شدند و خانواده‌های آن‌ها بر بالین بیمارانشان حضور دارند.

دکتر شریفی با تصریح بر اینکه تمامی اساتید دانشگاه در رشته‌های تخصصی مختلف را حاضر کردیم تا بهترین درمان را برای مجروحان داشته باشیم، گفت: نیروهای تخصصی اعمال‌های متعددی بر روی بیماران انجام دادند اما با توجه به شدت آسیب بالا امیدواریم که روزهای آینده شرایط مصدومان بهتر شود و از بیمارستان ترخیص شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص آخرین وضعیت آرتین سرایداران، بیان کرد: عمل جراحی اولیه بر روی دست آسیب دیده وی انجام شد و ۲ هفته آینده عمل جراحی تکمیلی بر روی دست این مصدوم انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.