مهاجم اسبق استقلال گفت: تنها راه قهرمانی استقلال در سوپرجام این است که احتیاط را کنار بگذارد و با قدرت به مصاف حریف مازندرانی اش برود.

شکست نساجی با۳ گل برای استقلال خطرناک است/ مبادا ساپینتو از دو روش مهم گلزنی غافل شود/ سوپرجام بدون هوادار لطفی ندارد

به گزارش قدس آنلاین بهمن طهماسبی مهاجم اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره بازی سوپرجام اظهار داشت: بازی های تک حذفی به طور معمول نتایجی در پی دارد که شاید بعضاً پیش بینی‌اش سخت باشد اما این بازی با دیدارهای دیگر متفاوت است.

وی با اشاره به شکست اخیر نساجی در آخرین هفته لیگ برتر اضافه کرد: استقلال به هیچ وجه نباید در رابطه با شکست نساجی مقابل آلومینیوم اراک تصور کند این تیم ضعیف است. گرچه نساجی ۳ گل از آلومینیوم خورد اما این موضوع می‌تواند دو نکته بزرگ برای استقلال بهمراه داشته باشد.

پیشکسوت استقلال افزود: استقلال هم می تواند روی این سه گل خورده به ضعف خط دفاعی و هافبک تیم نساجی پی ببرد و از این طریق خودش را راحت‌تر به دروازه علیرضا حقیقی نزدیک کند و از طرفی باید نگران باشد که مبادا تیم نساجی به تلافی این شکست و باخت هفته ششم به استقلال با انگیزه دوبرابر به میدان بیاید. این دو نکته می‌تواند برای استقلال در دیدار سوپرجام راهگشا باشد.

شکست نساجی با۳ گل برای استقلال خطرناک است/ مبادا ساپینتو از دو روش مهم گلزنی غافل شود/ سوپرجام بدون هوادار لطفی ندارد

طهماسبی درباره وضعیت تیم استقلال یادآور شد: خوشبختانه استقلال در خلق موقعیت روی دروازه حریف مشکل خاصی ندارد کمااینکه در بازی رفت استقلال و نساجی شاگردان آقای ساپینتو نتوانستند بیشترین تعداد خلق موقعیت روی دروازه حریف را در یک بازی ۹۰ دقیقه ای رقم بزنند که از این نظر خیلی نباید نگران ایجاد موقعیت روی دروازه حریف باشیم. اما نکته مهم زدن ضربه آخر است.

وی که خودش زمانی گلزن تیم استقلال بود تصریح کرد: با توجه به آمادگی بالای این روزهای محمد محبی و شناخت خوبش از چارچوب دروازه حریف فکر می کنم اگر به موقع و درست به او توپ برسانند قطعا می تواند از موقعیت های به دست آمده گل بسازد. توپی که او در بازی با هوادار از ارسلان مطهری گرفت در شرایطی بود که کاملاً پشتش به مطهری بود اما با تعقیب توپ آن را به زاویه مخالف زد که نشان می دهد محبی می‌تواند در کنار دیگر مهاجمان استقلال روز سختی را برای خط دفاعی نساجی رقم بزند.

شکست نساجی با۳ گل برای استقلال خطرناک است/ مبادا ساپینتو از دو روش مهم گلزنی غافل شود/ سوپرجام بدون هوادار لطفی ندارد

این بازیکن قدیمی استقلال همچنین درباره برگزاری این مسابقه در ورزشگاه باهنر کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامساعد چمن زمین باهنرکرمان فکر می کنم استقلال که بیشتر روی زمین فوتبال بازی می کند نباید در این بازی از توپهای هوایی غافل شود. البته مدافعان تیم نساجی اکثراً بلند قامت هستند ولی استقلال هم مهاجمان بلند قدی دارد. ضمن اینکه استقلال نباید از شوت زدن هم غافل شود.

طهماسبی افزود: ای کاش هواداران در این بازی به استادیوم می رفتند و بر جذابیت های این دیدار می افزودند. گرچه با توجه به سبک بازی دو تیم که هیچ یک علاقه به دفاع ندارند مطمئن هستم بازی زیبایی از کار در می آید اما ای کاش هواداران هم بودند.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم استقلال با کسب اولین جام در فصل فوتبالی جاری بتواند استارت خوبی برای مسابقات آینده بزند. این قهرمانی می‌تواند ضمن امیدوار کردن هواداران باعث شود ساپینتو و شاگردانش با اعتماد به نفس بیشتری به استقبال دربی بروند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.