معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه عملیات تروریستی در شاهچراغ(ع) ناشی از استیصال و عصبانیت دشمنان بود، اعلام کرد که به زودی جزئیات دستگیری عوامل ترور و وقوع این حمله مشخص و اعلام خواهد شد.

جزئیات عملیات تروریستی در شاهچراغ به زودی مشخص می‌شود

اسماعیل محبی‌پور چهارشنبه ۱۱ آبان در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس ضمن اشاره به حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ(ع) گفت: هفته گذشته اتفاق تلخی در استان افتاد و دلهایمان به درد آمد. وقتی در کتاب‌ها در مورد اهمیت این حرم مطهر می‌خوانیم، می‌بینیم که این مکان در دوره‌های مختلف حتی پناهگاه کسانی بوده که معترض بوده‌اند و تا کنون کسی به این محیط امن تعرض نکرده بود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس، وضعیت امنیت در این استان را هم اینک بسیار مطلوب توصیف و عنوان کرد: حادثه غم انگیز اخیر ناشی از عصبانیت دشمن بود، چرا که شیراز در اغتشاشات اخیر، آرام بوده است.

محبی‌پور اضافه کرد: در این باره مردم باید هوشیار باشند و مراقبت کنند، چرا که دشمن دست بردار نیست، ما هم همه سعی مان را برای حفظ ارامش و امنیت مردم می کنیم و امیدواریم شرمنده آنها نباشیم.

او همچنین با اشاره به دستگیری تعدادی از افراد پشتیبان تیم تروریستی اخیر، عنوان کرد: ابعاد و جزییات مربوط به این دستگیری‌ها به زودی اعلام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فاری همچنین بر اهمیت فوق العاده محیط های علمی بر بهبود اوضاع تاکید و اضافه کرد: اگر بر اصول ریشه‌های صحیح تبیین گری انجام نشود، مشخص نیست چه واکنش‌هایی را دانشجو نشان دهد.

محبی پور گفت: نقش فکر و اندیشه بسیار مهم و اساسی است و تاثیر دانشگاهیان مهم است.در عین حال از آنجا که ایران ما هم داشته‌های فروانی دارد و هم دارای توان و پتانسیل بالایی است با فعالیت بیشتر در حوزه های علمی به اهداف مطلوب تری دست می‌یابیم.

معاون استانداری فارس همچنین بر ضرورت جبران آسیب‌های ناشی از مجازی بودن آموزش‌های مهارت محور در دوران کرونا تاکید و اضافه کرد که پس از یک دوره رکود و نزول، رشد مقالات علمی در استان در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.