مردم انقلابی و ولایت مدار سیستان و بلوچستان به ویژه اقشار دانش‌آموز و دانشجویان امروز جمعه با حضور در مراسم ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی راهپیمایی کردند.

راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان در سیستان و بلوچستان

راهپیمایی اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان و مرکز استان در زاهدان با تجمع اولیه در میدان آزادی این شهر پس از تلاوت قرآن کریم و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

راهپیمایان با سردادن شعارهای ضداستکباری و در دست داشتن پلاکاردهایی با همین مضمون مسیر راهپیمایی را تا مصلی قدس طی کردند.

"مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر ضدولایت فقیه" از مهمترین شعارهای راهپیمایان زاهدانی در مراسم ۱۳ آبان امسال هستند.

در همین چارچوب دانش‌آموزان مدارس زاهدان با حضور در این راهپیمایی در قالب گروههای مختلف با لباسهای متحدالشکل شور و شوق خاصی به این مراسم استکبارستیز داده‌اند.

همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در بیش‌از ۵۰ نقطه جمعیتی این استان برگزار می شود.

عباس صفدری افزود: مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور فعال در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر اقتدار، عظمت و ایستادگی خود را در مقابل دشمنان نشان دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای سرود، برپایی نمایشگاه فرهنگی، طراحی و نقاشی مخصوص کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های این مراسم در طول مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در زاهدان است.

صفدری اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز و آرمان های غیر قابل تغییر نظام جمهوری اسلامی مساله استکبار ستیزی است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایطی که در منطقه و کشورهای اسلامی وجود دارد راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به رویکرد امسال در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تصریح کرد: مساله بدعهدی آمریکا نسبت به ملت ایران که از خصوصیت‌های اصلی استکبار است، تبیین جنایات کنونی آمریکا و منطق بی اعتمادی به آمریکا با وجود تلاش‌های بسیار زیاد دستگاه دیپلماتیک کشور از جمله رویکردهای مورد توجه در این راهپیمایی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.