معاون اول رییس جمهور در سفر به استان هرمزگان و حضور میدانی در بین مردم منطقه محروم بشاگرد حامل نامه‌ای از جانب رهبر معظم انقلاب برای مردمان این خطه بود که امید و انگیزه را در بین نوجوانان، جوانان و اهالی بشاگرد، زنده‌تر کرد.

سفرِ مخبر به بشاگرد با نامه‌ای امیدوارکننده از جانب رهبر معظم انقلاب

به گزارش قدس آنلاین، محمد مخبر صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ وارد بندرعباس شد و مورد استقبال مهدی دوستی استاندار هرمزگان و مسوولان کشوری و لشکری قرار گرفت.

وی بلافاصله عازم شهرستان بشاگرد در شرق استان هرمزگان شد.

شهرستان بشاگرد محصور بینِ استان‌های هرمزگان و کرمان و سیستان و بلوچستان، با مساحت ۹ هزار و ۲۰۰ کیلومتر مربع و در فاصله ۲۶۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد و شامل ۲ شهر ( گوهران و سردشت) و سه بخش (مرکزی- گوهران –گافر و پارمون) است.

افتتاح سه هزار و ۳۰۰ متر مربع فضای آموزشی برای ۵۰۰ دانش آموز بشاگردی نخستین برنامه معاون اول رییس جمهور در این منطقه دورافتاده بود.

نقطه عطف حضور مخبر در بشاگرد، رونمایی از دست‌خط رهبر معظم انقلاب بود که برای مردم این منطقه نوشته بودند و شایسته است بدانید انتشار پیغام رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های هرمزگان خصوصا بشاگرد بازتاب قابل توجهی به دنبال داشت چراکه در دست‌خط رهبری آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم، از پیشرفت بشاگرد و هر نقطه کشور احساس سرافرازی می‌کنم و جبه شکر نعمت الهی بر خاک می گذارم. رحمت خدا بر مرحوم والی و دیگر خدمتگزاران آن خطه، هر چه می توانید تلاش کنید که آبادانی را کامل و سراسری کنید.»

مخبر که در بدو ورود به هرمزگان اعلام کرده بود، رهبر معظم انقلاب دستورات خاصی برای بشاگرد صادر کرده‌اند اظهار داشت: گام دوم برای حل مشکلات منطقه بشاگرد آغاز شده و یکی از دغدغه های اصلی دولت سیزدهم کمک به اقشار ضعیف و محروم جامعه است.

وی تصریح کرد: امیدوارم با تلاش های دولت شاهد آن باشیم که شهرستان بشاگرد به منطقه ای برخوردار، درخشان و الگویی برای خدمات نظام تبدیل شود.

معاون اول رییس جمهور سپس با حضور میدانی در روستاهای بشاگرد، دیدار چهره به چهره با مردم را آغاز کرد و از نزدیک با دغدغه‌های روستانشینان بشاگرد آشنا شد.

وی ادامه داد:‌ یک سری تصمیماتی در تهران راجع به استان‌ها گرفته می‌شود که نیاز است این تصمیم‌ها به صورت میدانی مورد بررسی قرار گیرد و در این بررسی‌ها مسائل و مشکلات احصا و در نهایت بازبینی خواهند شد تا مصوبات شکل عملی به خود بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.