اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، از شرایط فعلی خود در این تیم رضایت دارد.

من در محوطه جریمه زندگی می‌کنم!

به گزارش قدس آنلاین، شاید در ابتدا کمتر کسی تصور می کرد اولیویه ژیرو در 34 سالگی خرید مفیدی برای میلان باشد، اما این مهاجم فرانسوی در یک سال اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم داشته و فصل گذشته نیز از عوامل اصلی قهرمانی این تیم در سری آ لقب گرفت. حالا اولیویه ژیرو در مصاحبه ای مدعی شد هنوز مانند یک کودک از فوتبال بازی کردن لذت برده و برای پیشرفت در تمرینات میلان با تمام توان تلاش می کند.

من در محوطه جریمه زندگی می‌کنم!

اولیویه ژیرو گفت: نمی‌دانم که آیا این بهترین مقطع دوران حرفه‌ای من است یا نه، اما لحظاتی وجود دارد که شما در زمان مناسب و در تیمی فوق العاده قرار می گیرد. من همیشه سعی می‌کنم کاری را که خودم تصور می کنم به سود تیم است انجام دهم و زندگی من در محوطه جریمه رقم می خورد. چند هفته پیش در پنج بازی متوالی در گلزنی برای میلان ناکام بوده و به همین دلیل کمی احساس ناامیدی به من دست داد، اما همیشه سعی کردم اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و در تمرینات میلان برای پیشرفت، با تمام توان تلاش کنم.

در این مدت از دست خودم عصبانی بودم، اما باز هم سعی کردم فقط سکوت کرده و باز هم برای بازگشت به روند گلزنی تلاش خود را بیشتر کنم. من هنوز در ذهن خودم هنوز یک بچه کوچک هستم که علاقه زیادی به فوتبال دارم و برای بهتر شدن تلاش می کنم. فوتبال اینگونه است و من با آدرنالین بالا فقط از کمک کردن به تیمم در زمین لذت می برم."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.