مستند «فریدالدین» با نگاهی متفاوت به زندگی شهید نخبه فریدالدین معصومی، امشب ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

نگاهی به زندگی شهید حمله تروریستی «شاهچراغ»/ مستند «فریدالدین» از تلویزیون پخش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، روز ۴ آبان‌ ماه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در شهر شیراز مورد حمله تروریستی عوامل وابسته به جریان تکفیری قرار گرفت و به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران حرم حضرت احمد بن موسی(ع) منجر شد. سید فریدالدین معصومی حافظ قرآن کریم و جوان نخبه‌کشورمان نیز در این حادثه تروریستی به مقام شهادت نائل شد.

‌وی که برای یک سفر کاری و ماموریت برای پیگیری روند پیشبرد پروژه‌های برق و انرژی غدیر در استان فارس حضور داشت، پس از جلسات کاری و همزمان با نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم شاهچراغ(ع) حضور یافته بود.

مستند «فریدالدین» در گفت‌وگو با خانواده و دوستان شهید معصومی، نگاهی علمی، خانوادگی و فرهنگی به زندگی شهید فریدالدین معصومی از کودکی تا ازدواج و شهادت دارد. او که دارای مدرک تحصیلی دکترای رشته مکانیک از دانشگاه نیوزیلند بود، پس از پایان تحصیلات خود به کشور بازگشت و در سال‌های گذشته نقش اثرگذاری در تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های برق و انرژی در کشور داشت.

نگاهی به زندگی شهید حمله تروریستی «شاهچراغ»/ مستند «فریدالدین» از تلویزیون پخش می‌شود

«فریدالدین» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدرضا حسینی و فاطمه زهرا بازاری و طراحی و کارگردانی پیام ابراهیم‌پور دوشنبه ۱۶ آبان ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این مستند امشب ساعت ۲۳:۳۰ خواهد بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.