فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو شهروند ربوده شده از اهالی دهدشت، به آغوش خانواده برگشتند و آدم ربایان دستگیر شدند.

۲شهروند ربوده شده دهدشتی به آغوش خانواده بازگشتند

به گزارش قدس آنلاین، کیقباد مصطفایی ظهر دوشنبه در حاشیه دیدار ربوده شدگان با خانواده‌هایشان، در جمع خبرنگاران افزود: در خرداد ماه سال جاری یک فقره آدم ربایی در شهرستان کهگیلویه رخ داد و به محض دریافت خبر با هماهنگی مقامات قضائی استان و شهرستان، موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: دو تیم از ورزیده‌ترین نیروهای مجموعه آگاهی با نظارت مستقیم رئیس پلیس آگاهی استان عهده دار پیگیری و پی جویی این پرونده شدند و در خلال اقدامات اولیه همکاران، شاهد وقوع آدم ربایی دوم بودیم که هر دو در واقع مرتبط با هم و در راستای یک جریان و اختلاف مالی بودند.

مصطفایی تصریح کرد: آدم ربایی از پیچیدگی خاصی برخوردار بود و چنانچه به وقت و به هنگام این موضوع پیگیری جدی نمی‌شد ممکن بود تبعات بعدی نیز داشته باشد.

وی افزود: موضوع تحت رصد و کنترل ویژه اطلاعاتی قرار گرفت و سرنخ‌هایی از قضیه در استان‌های شرقی و جنوب شرقی کشور پیدا شد و خوشبختانه با همکاری دستگاه قضائی محل اختفای آدم ربایان برای پلیس مشخص شد و با دریافت نیابت قضائی نیروهای ویژه به محل اختفا متهمین در یکی از استان‌های همجوار اعزام شدند و با چند عملیات پیچیده و منسجم و هماهنگ پلیس، شناسایی دقیق محل اختفا انجام و در چند عملیات ضربتی پی در پی، موفق به دستگیری آدم رباها شدند.

مصطفایی اظهار داشت: این آدم ربایان به محل پلیس آگاهی استان انتقال و تخلیه اطلاعاتی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی از گروگان‌ها آزاد شد اما آدم ربایان قصد رهایی نفر ربوده شده دوم را نداشتند و محل نگهداری فرد ربوده شده که در نقطه صفر مرزی بود شناسایی شد و فرد ربوده شده از چنگال آدم رباها رها شد و امروز در کمال صحت و سلامت هر دو نفر ربوده شده به آغوش خانواده خودشان برگشتند.

وی افزود: خانواده ربوده شدگان با مجموعه پلیس استان و دستگاه قضائی همکاری داشتند که سبب شد پلیس با موفقیت کارش را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.