ملی‌پوش فوتسال ایران نخستین جلسه تمرینی خود همراه با تیم والدپنیاس را انجام داد.

یک فوتسالیست ایرانی دیگر در اسپانیا/احمدعباسی با والدپنیاس تمرین کرد

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا که از شروع فصل ۲۳-۲۰۲۲ حسین طیبی و مسلم اولادقباد را به‌عنوان دو بازیکن ایرانی در خود می‌دید، از هفته آینده یک ملی‌پوش ایرانی دیگر را هم به این جمع اضافه خواهد کرد.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد از ابتدای فصل در پالما اسپانیا عضویت داشتند و در رقابت‌های لیگا ناسیونال به میدان رفتند که سعید احمدعباسی، دیگر ملی پوش ایرانی هم به این جمع اضافه شد و از امروز در تمرینات تیم والدپنیاس شرکت کرد.

سعید احمدعباسی که تجربه آقای گلی لیگ برتر فوتسال ایران را دارد و همراه با تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند اصفهان قهرمانی را هم تجربه کرده، پس از نمایش موفقیت‌آمیز در جام ملت‌های آسیا حالا راهی اسپانیا شده و به عضویت باشگاه وینا آلبالی والدپنیاس درآمده است.

یک فوتسالیست ایرانی دیگر در اسپانیا/احمدعباسی با والدپنیاس تمرین کرد

این بازیکن که در جام ملت‌های فوتسال همراه با تیم ایران به نایب‌قهرمانی رسید و توانست در این مسابقات ۶ گل به ثمر رساند و دومین گلزن برتر بازی‌ها شود، پس از امضای قرارداد با باشگاه والدپنیاس اسپانیا از امروز به تمرینات تیم جدیدش ملحق شد.

تیم والدپنیاس که سه روز دیگر باید دیدار حساسی را مقابل پالما و یاران طیبی و اولادقباد برگزار کند، در هفت هفته گذشته لیگا ناسیونال اسپانیا سه پیروزی و چهار شکست داشته و با ۹ امتیاز در رتبه دهم جدول این مسابقات جای گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.