۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
کد خبر: 826782

شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه‌ نهایی مسابقات قهرمانی آسیا برابر نماینده قزاقستان با ناداوری نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز آسیا رسید.

سومین مدال برنز آسیا بر گردن موسوی

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 با حضور 320 (211 مرد و 109 زن) بوکسور از روز سه‌شنبه 10 آبان در امان اردن آغاز شد و روز شنبه 21 آبان ماه به پایان می‌رسد.

امروز (پنج شنبه - 19 آبان ماه) در روز نهم این رقابت‌ها و در مرحله نیمه نهایی، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم و طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم به‌عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند.

شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان در سومین دیدار خود و در مرحله نیمه نهایی با «نوراکانات راییس» از قزاقستان مبارزه کرد و با وجود عملکرد بسیار خوب مقابل حریف پرقدرت خود در نهایت با ناداوری با نتیجه 3 بر صفر مغلوب حریف خود شد.

در این مبارزه موسوی در راند اول با ارائه مبارزه‌ای برتر 4 بر یک برنده شد، اما با وجود عملکرد خوب شاهین در راند دوم نتیجه 3 بر 2 به سود حریف اعلام شد. راند سوم نیز با تداوم برتری موسوی دنبال شد، اما در کمال تعجب رأی این راند نیز 4 بر یک به سود بوکسور قزاقستان اعلام شد تا در نهایت موسوی با ناداوری 3 بر صفر بازنده اعلام شده و سومین مدال برنز آسیا را در کارنامه خود ثبت کند.

هدایت این نفرات برعهده علیرضا استکی به‌عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به‌عنوان مربی است. تیم ملی بوکس کشورمان با حمایت شرکت زنوبر ایرانیان در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.