مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از آمادگی استان برای میزبانی از مسابقات بین المللی جام فجر وزنه برداری خبر داد.

بنی تمیم: خوزستان آماده میزبانی از مسابقات بین‌المللی جام فجر وزنه‌برداری است

حمید بنی تمیم در مجمع انتخاب رییس هیات وزنه برداری خوزستان که امروز ۲۶ آبان ماه در اهواز برگزار شد، با تسلیت شهادت هفت نفر از مردم ایذه در حادثه تروریستی، اظهارکرد: امیدوارم هر چه سریع تر آرامش و امنیت به کشور ما برگردد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در هشت ماه اخیر تلاش کردیم باتوجه به در پیش بودن برگزاری مجمع و انتخاب رییس هیات وزنه برداری، کار روی زمین نماند اما بلاتکلیفی باید جبران شود. به آقای قرشی نیز تبریک می گویم و امیدوارم در این مسیر موفق تر کار کند و به انتقادات با گوش جان توجه کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باید تلاش کنیم تا ایرادات رفع شود و من نیز تاکید بر همدلی و استفاده از تمام ظرفیت ها دارم. سه باشگاه ملی حفاری، فولاد و مناطق نفت خیز جنوب در رشته وزنه برداری تیم داری می کنند که ظرفیت خوبی در استان هستند و باید بتوانیم از شرکت های موجود در استان برای برگزاری اردوهای ملی و مسابقات کشوری و بین المللی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: برای انجام امورات و سیاست های کاری به همراهی فدراسیون نیاز داریم، ضمن این که پیروسیاست های فدراسیون ها هستیم. همچنین این آمادگی را نیز از قبل برای میزبانی از مسابقات جام فجر وزنه برداری اعلام کرده ایم تا اگر شاخصه های مدنظر فدراسیون را داشته باشیم بتوانیم از این رویداد میزبانی کنیم. ضمن این که آماده میزبانی از رویدادهای آموزشی هم هستیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.