مردم انقلابی مشهد امروز با پیکر شهیدان دانیال رضازاده و حسین زینال زاده وداع کردند و ضمن عزاداری، خواستار اشد مجازات برای عاملان این جنایت شدند.

وداع مردم مشهد با پیکر شهدای مدافع امنیت در آخرین جمعه آبان


به گزارش قدس خراسان آنلاین، مردم قدرشناس مشهد امروز در دو نقطه شهر با پیکر مطهر شهیدان دانیال رضازاده و حسین زینال زاده وداع کردند.

بعد از نماز مغرب و عشا پیکر مطهر این شهدای بسیجی ظهر در میان غم و ماتم دانشجویان دانشگاه فردوسی بدرقه شد، مقصد بعدی کبوتران شهید مدافع امنیت مسجد امام حسین(ع) در محله شهید هنرور بود.
پیکر دو بسیجی حافظ امنیت، شهیدان «دانیال رضا زاده» و «حسین زینال زاده» و سرباز مشهدی والامقام در مرزبانی «رضا رضوانی» که دیروز در اثر سانحه در مرز سراوان به شهادت رسیده است، فردا از ساعت ۱۴:۳۰ از چهار راه مجد، بلوار شهید قرنی تا حرم مطهر رضوی تشییع می‌شوند.
عصر دیروز در محدوده چهارراه «حرعاملی» مشهد تعدادی از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی کسبه این محل را داشتند که پس از حضور نیروی انتظامی و عوامل حافظ امنیت، اغتشاشگران متفرق شدند اما تعدادی از این عناصر با چاقو به پنج بسیجی که دورتر از محل درگیری عوامل انتظامی ایستاده بودند،به طور ناگهانی حمله کرده و دو نفر را شهید و سه نفر از آنها را زخمی کردند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.