عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: خواص در اغتشاشات اخیر مقهور جنگ نرم دشمن شدند و برای اینکه قدرت و ثروت خود را از دست ندهند سکوت اختیار کردند.

انبارلویی: خواص در اغتشاشات اخیر مقهور جنگ نرم دشمن شدند/ رویش های انقلاب پاسخگوی ریزش های خواص خواهد بود

محمدکاظم انبارلویی در گفتگو با قدس آنلاین درباره سکوت برخی خواص در اغتشاشات اخیر که دوماه از آغاز آن می گذرد، گفت: یکی از اهداف مهم جنگ نرم دشمن اثرگذاری روی ذهن خواص است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در شرایط فعلی نه تنها شاهد سکوت برخی از خواص که از همین انقلاب و نظام آبرو و اعتبار گرفتند هستیم بلکه حتی در بعضی از موارد برخی از انها به نفع دشمن نیز موضع گیری و اظهار نظر کردند که در واقع به نفع دشمن و در زمین آنها بازی کردند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه انتظار از خواص این بود که مرز خود را با دشمن مشخص کنند اما برخی از آنها امروز بازیچه جنگ نرم دشمن شده اند ، افزود: خواص دغدغه قدرت دارند از این رو سکوت برخی از آنها به خاطر این است که انچه از قدرت و ثروت در اختیار دارند راحفظ کنند تا به آنها آسیبی وارد نشود .

انبارلویی با بیان اینکه دشمن از ایران قوی در هراس است و در این مسیر از هر ابزاری استفاده می کند، ادامه داد: از طرفی سکوت این خواص هیچ گونه تاثیری در عزم و اراده انقلاب اسلامی نخواهد داشت. همچنین برخی از این خواص و جریان های سیاسی مرتبط با آنها پیر و فرسوده شده اند و خود را برای مراحل بعدی انقلاب آماده نکردند که رویش های انقلاب پاسخگوی این نوع ریزش ها می باشد.

وی بیان داشت: اجتماعات عظیم مردمی در سراسر کشور بویژه در ۱۳ آبان ماه نشان داد که مردم پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ایستاده اند و برخلاف خواص، مقهور جنگ نرم دشمن نمی شوند، حضور مردم در صحنه های مختلف مهم ترین عامل عبور از فتنه های دشمن است زیرا اصل نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم است .

این فعال سیاسی افزود: پویایی انقلاب اسلامی ایران در ۴۳سال گذشته نیز نشان داده است که اعتبار و سرمایه اجتماعی آن بر اساس پایگاه مردمی شکل گرفته است و در این مسیر متکی به قشرهای خاص نظیر خواص نبوده و نخواهد بود.

خبرنگار: رضا طلبی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.