رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع دو انفجار با ۱۷زخمی و یک کشته در غرب قدس اشغالی خبر داد؛ کابینه موقت تل‌آویو نشستی اضطراری را برگزار خواهد کرد.

 انفجار در قدس اشغالی/ یک کشته و ۱۷ زخمی

به گزارش قدس آنلاین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع انفجاری در یک ایستگاه اتوبوس در غرب شهر قدس اشغالی خبر دادند. انفجاری که تاکنون ۱۷زخمی و یک کشته برجای گذاشته و موجب اختلاف بین سیاستمداران تل‌آویو شده است.

انفجار اول و افزایش تعداد زخمی‌ها

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، این انفجار ۱۸ نفر زخمی شده‌اند؛ منابع خبری گزارش داده بودند که حال پنج نفر از این مجروحان وخیم است.

 انفجار در قدس اشغالی/ یک کشته و ۱۷ زخمی

 انفجار در قدس اشغالی/ یک کشته و ۱۷ زخمی

نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در مجاورت محل بمب‌گذاری که در ایستگاه اتوبوس در قدس رخ داد، به حالت آماده باش درآمده‌اند.

انفجار دوم و کشته‌شدن یک صهیونیست

این در حالی است که رسانه‌های عبری‌زبان از وقوع انفجار دومی در خیابان «راموت»، واقع در غرب قدس اشغالی، با مصدومیت سه نفر گزارش می‌دهند.

روزنامه عبری «یدیعوت آحرونوت» درباره این دو انفجار نوشته است: در دو انفجاری که در قدس اشغالی رخ داد، ۱۸ نفر زخمی شده‌اند؛ حال سه نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

ساعتی بعد از انفجار رسانه‌های عبری به نقل از رادیو ارتش رژیم اشغالگر گزارش دادند که یکی از شهرک نشینان بر اثر شدت جراحات وارده، به هلاکت رسیده است. اکنون از بین ۱۷ زخمی، حال دو نفر دیگر همچنان وخیم است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.