معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی گفت: مجموعه‌ای در نهاد ریاست جمهوری، عملکرد وزرا و مدیران را مورد بررسی قرار می‌دهد و به معنی واقعی کلمه کارنامه عملکردی برای آن‌ها صادر می‌کند.

معاون رییس جمهور: تیمی در نهاد ریاست جمهوری عملکرد وزرا و مدیران را بررسی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، میثم لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی کشور امروز در جمع شماری از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه هرمزگان اظهار کرد: مجموعه‌ای در نهاد ریاست جمهوری، عملکرد وزرا و مدیران را مورد بررسی قرار می‌دهد و به معنی واقعی کلمه کارنامه عملکردی برای آن‌ها صادر می‌کند، همچنین سازمان اداری و استخدامی نیز گزارشی از عملکرد دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها در قالب گزارش دولت‌سنج به مجموعه ارزیاب‌های مدیران ارائه می‌کند.

وی درباره نقش دانشجویان در استقلال کشور نیز گفت: دانشجویان باید برای ارتقای سطح دانشگاه‌ها سه موضوع مطالعه، آموزش و گفتگو را جدی بگیرند و احیای کرسی‌های آزاد اندیشی و برنامه‌های گفتگو محور نیز دنبال شود.

لطیفی درباره انجام مستمر سفرهای استانی نیز عنوان کرد: دولت سیزدهم ارتباط مستمر با مردم را به عنوان یک اولویت اصلی برای خود در نظر گرفته است و انجام این سفرها با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی درباره وضعیت آموزش و پرورش نیز گفت: 40 درصد کل کارکنان دولت را وزارت آموزش و پرورش تشکیل می‌دهد که بیش از 13 درصد کل بودجه کشور نیز به این وزارتخانه اختصاص می‌یابد و دولت در زمینه ترمیم حقوق معلمان نیز راه خوبی را شروع کرده است و رفع کمبود معلم در مدارس نیز در حال پیگیری است.

معاون رییس جمهور، افزایش بهره وری در کشور را نیز در گروی آمایش سرزمینی و نیروی انسانی دانست و گفت: مقوله آموزش نیروی انسانی از طریق ارتقای بهره وری آموزشی و رشد پایه‌های مهارت محور در دانشگاهها در این مقوله نقش اساسی را دارد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.