سرپرست بانک مسکن با اشاره به افتتاح حساب ۷۴۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن، گفت:‌تاکنون ۴۲۲ هزار و ۶۲۲ نفر برای دریافت وام به بانک مسکن معرفی شده‌اند.

معرفی ۵۷ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن برای دریافت وام

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس جدیدترین اظهارات سرپرست بانک مسکن ۷۴۰ هزار و ۳۳۵ نفر متقاضی تایید صلاحیت شده نهضت ملی مسکن در بانک مسکن افتتاح حساب کرده‌ و مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و محل تسهیلات ۳۹ هزار و ۱۴۲ میلیارد تومان است.

علی عسکری افزود: از این میزان، ۲۴ هزار و ۶۹۷ میلیارد تومان از محل تسهیلات و ۱۴ هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شده است.

به گفته وی، تاکنون ۴۲۲ هزار و ۶۲۲ واحد برای دریافت وام به بانک معرفی شده و بانک تاکنون با ۱۸۴ هزار و ۳۴۴ واحد به مبلغ ۶۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد امضا کرده است.

به گزارش تسنیم، سرپرست بانک مسکن اول آبان‌ماه سال جاری نیز گفته بود:‌ متقاضیان نهضت ملی مسکن ۲۵ هزار و ۷۹ میلیارد تومان آورده برای این طرح واریز کرده‌اند. مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و محل تسهیلات ۳۴ هزار و ۳۰۹ میلیارد تومان است که از این میزان، ۲۱۲۰۷ میلیارد تومان از محل تسهیلات و ۱۳۱۰۲ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شده است.

عسکری افزود:‌ بانک مسکن تاکنون با ۱۶۵ هزار و ۹۷۵ واحد به مبلغ ۵۶ هزار و ۴۳۹ میلیارد تومان قرارداد امضا کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.