مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: ۳۱۸ مدرسه در مشهد نیازمند تخریب و بازسازی کامل هستند توجه به شناسنامه فنی مدارس برابر معیار قدمت ساخت، نوع سازه و سایر ضوابط ارزیابی سازه از جمله عوامل موثر در تخریب مدارس هستند. 

۳۱۸ مدرسه در مشهد نیازمند تخریب و بازسازی کامل هستند/بیش از ۲ هزار کلاس فرسوده در مشهد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، ابوالقاسم بابایی اظهار کرد: تعداد ۲ هزار و ۷۲۵ کلاس فرسوده در مشهد داریم که بیشتر در حاشیه شهر هستند همچنین از ۶۷۳ مدرسه در مشهد ۶ هزار و ۱۲۳ کلاس درس نیازمند مقاوم سازی هستند.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی بیان کرد: تعداد ۲ هزار و ۷۲۵ کلاس فرسوده در مشهد داریم که بیشتر این مدارس در حاشیه شهر هستند همچنین از ۶۷۳ مدرسه در مشهد ۶ هزار و ۱۲۳ کلاس درس نیازمند مقاوم سازی هستند.

وی اظهار کرد: بیشتر مدارس فرسوده در منطقه تبادکان هستند در حال حاضر ۸ درصد مدارس مشهد باید تخریب شوند و ۱۵ درصد از کل مدارس مشهد نیازمند مقاوم سازی هستند.

بابایی گفت: ۷۷ درصد حداقل شرایط استحکام کافی را دارند. بابایی بیان کرد:باتوجه به اعتبارات ابلاغی در طرح تخریب و بازسازی و سرانه فضای دانش آموزی با مشارکت خیرین مدرسه ساز و استفاده از ظرفیت و مشارکت بنیاد علوی، برکت ساخت مدارس تخریبی در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.