آخرین تمرین ژرمن‌ها در شرایطی برگزار شد که سه بازیکن این تیم با صلاحدید کادر فنی تمرنی نکردند.

آلمان با سه غایب تمرین کرد

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی آلمان در شرایطی برابر اسپانیا قرار گرفت و توانست از این دیدار سرنوشت‌ساز درنهایت یک امتیاز کسب کند که سه بازیکن این تیم دچار آسیب دیدگی جزئی شدند و به همین دلیل با تصمیم کادر پزشکی و کادر فنی در آخرین تمرین تیم ملی غایب بودند تا با انجام تمرین انفرادی آماده دیدار بعدی ژرمن‌ها شوند.
دیوید راوم مدافع چپ آلمان‌ها در مصاف با اسپانیا دچار آسیب دیدگی و کبودی از ناحیه دنده شده که به همین دلیل به او استراحت داده شده است.
گورتسکا و کلر دو بازیکن دیگر ژرمن‌ها هستند که برخلاف رام در مصاف با اسپانیا برای اولین مرتبه حضور در ترکیب اصلی را تجربه کردند.
دیگر مصدوم مهم آلمان‌ها طی دو بازی اخیر سانه بوده که دیدار برابر ژاپن رااز دست داد و در دیدار برابر اسپانیا هم فقط چند دقیقه فرصت بازی به دست آورد. با این حال شرایط این بازیکن خوب تشخیص داده شده و این بازیکن با تشخیص پزشکان می‌تواند به طور کامل در بازی سوم بازی کند.
تیم ملی آلمان که شروع بدی در مصاف ژاپن داشت و با نتیجه 2 بر 1 بازنده شد در دیدار دوم هم نتوانست در مصاف با اسپانیا نتیجه مناسبی کسب کند و با تساوی یک بر یک از زمین خارج شد تا برای صعود از گروه نیازمند به سه امتیاز دیدار آخر برابر اکوادور داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.