محمدرضا باهنر گفت: کرمان به عنوان شهر زیارتی مقاومت باید زمینه قانونمندی پیدا کند و طرح آن در مجلس ارائه شود که معتقدم با رای بسیار بالائی تصویب می شود.

کرمان به عنوان شهر زیارتی مقاومت تصویب شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا باهنر، رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از توسعه استان کرمان امروز ۱۰ آذرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: ۲۰ سال قبل برخی دوستان سیاسی مشهور کرمان را دور هم جمع کردیم و انجمن را تشکیل دادیم و اعلام کردیم در توسعه و پیشرفت کرمان نباید رقابت تخریبی داشت و باید مسابقه در خیرات داشته باشیم.

وی افزود: انجمن توسعه استان کرمان از سال ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده و از همه گروه ها و احزاب جمع شده اند تا ببینیم برای استان چه کاری باید انجام بدهیم؟

باهنر با اشاره به ذخایر مس و زغالسنگ در استان کرمان، تصریح کرد: بزرگ ترین معادن آهن کشور و خاورمیانه را در استان داریم اما تا سال ۸۰ یک کیلو فولاد در استان کرمان تولید نمی شد اما اکنون در آستانه رسیدن به ۱۰ میلیون تن فولاد در استان هستیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از توسعه استان کرمان با اشاره به پایه گذاری دانشگاه هایتک در استان اظهار کرد: کرمان در رابطه با مقیاس هایش تعادل خوبی ندارد؛ کرمان ۱۱ درصد مساحت کشور را دارد اما سه و نیم درصد جمعیت کشور و چهار درصد آب و کشاورزی کشور را داریم که باید اینها را به تعادل برسانیم.

وی اظهار کرد: کرمان استانی است که به شدت می تواند مهاجرپذیر باشد، زیرا امکانات، سطح، چهار فصل بودن و ... این قابلیت را دارد.

باهنر در ادامه با اشاره به اینکه عظیم ترین ثروت ما، منابع انسانی است، عنوان کرد: کرمان به عنوان شهر زیارتی مقاومت باید زمینه قانونمندی پیدا کند و طرح آن در مجلس ارائه شود که معتقدم با رای بسیار بالائی تصویب می شود.

وی اظهار کرد: در کشور ما انتخابات مجلس به جای اینکه شور، اشتیاق، شادابی و مسابقه در خیرات به وجود بیاورد، متاسفانه اختلاف به وجود می آورد و ما جلسه با حضور نمایندگان ادوار کرمان را آغاز کرده ایم و هفته آینده جلسه داریم و پیشنهاد می کنم استانداران استان را نیز جمع کنیم تا همفکری صورت بگیرد.

باهنر گفت: انجمن دنبال است کرمان را توسعه بدهد زیر ظرفیت های کرمان بیش از چیزی است که تاکنون استفاده شده.است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.