نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به خسارت هزار میلیارد تومانی آشوب گران به اموال و تاسیسات دولتی اعلان انزجار نسبت به این وقایع را خواست ملت دانست.

خسارت ۱۰۰۰میلیاردی اغتشاشات به اموال عمومی

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان در دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس گفت: به فرمایش این شهید حرص و طمع سبب ذلت انسان می‌شود.

وی با تاکید براین که نسبت به مسائل اجتماعی و رخدادها نباید بی تفاوت باشیم، گفت: بیش از دو ماه با مسائل و آشوب‌هایی روبرو هستیم و همه ما باید نسبت به آن اعلان انزار داشته باشیم و از مقام معظم رهبری و نیروهای حافظ امنیت دفاع و حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه آشوبگران به اموال دولتی بیش از هزار میلیارد تومان خسارت وارد کردند، افزود: باید صدای رسای ملت و مردم مازندران در محکومیت آشوب‌ها و حمایت از ولایت و نیروهای حافظ امنیت را منعکس کنیم.

آیت الله لائینی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی و باغی با رکود فروش محصولات روبرو هستیم، خواستار انتقال مشکلات کشاورزان به مسئولان شد و گفت: در حوزه مسائل فرهنگ و بی بندباری ها متأسفانه شاهد قبح زدایی هستیم و باید مراتب انزجار و ناراحتی مردم را بیان و منعکس کنیم.

امام جمعه ساری با تقدیر از مردم اظهار داشت: مردم در حوادث اخیر صف خود را از آشوبگران جدا کردند و حضور باشکوهی در مراسم و راهپیمایی ۱۳ آبان داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.