نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مردم از بی حجابی ها و بدحجابی برخی عناصر فریب خورده ناراحت هستند، گفت: برنامه واحد و منسجم برای مقابله با این پدیده ها طراحی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران: مردم از بی حجابی وبدحجابی ناراحت هستند/برنامه ریزی برای انتخابات

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمدباقر محمدی الهی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید و تقوای الهی و ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) افزود: اولین وآخرین سفارش ائمه اطهار و بزرگان دین مبنی بر رعایت و توجه به تقوای الهی بوده است و زیرا هرچه فتنه‌ها و خرابی‌ها و فسادها از بی تقوایی نشأت گرفته است.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش روی هفته آینده از جمله شهادت آیت الله محمد باقر صدر و خواهرش، به مناسبت سالروز شهادت شهید آوینی و هفته هنر اسلامی اشاره و اضافه کرد: شهادت امیر صیاد شیرازی از دیگر مناسبت‌ها است و باید باحفظ ارزش‌ها، دستاوردهای این شهیدان را قدر بدانیم.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام شب‌های قدر شهادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام اولین شهید محراب تسلیت و تعزیت گفت و افزود: ایام قدر جای تهنیت گفتن است زیرا بهترین فرصت در زندگی انسان در شب‌های قدر محسوب می‌شود و از فضیلت و معنویت گرانقدر شب‌های قدر بهره بریم.

امام جمعه ساری سالروز تأسیس حساب ۱۰۰ به فرمان حضرت امام راحل و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را گرامی داشت و افزود: این دو نهاد خدمات شایسته‌ای را به ویژه در حوزه خدمات رسانی به محرومان ارائه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران امنیت آحاد جامعه را مصداق نظم دانست و افزود: نظم در زندگی اجتماعی و جامعه ارزش و اهمیت بسیار فراوانی دارد.

افزایش واردات کمر تولید را می شکند

امام جمعه ساری به فرمایشات هفته گذشته مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و کارگزاران اظهار داشت: در صورت عدم پیش‌بینی برای تأمین کمبودها و افزایش واردات کمر تولید خواهد شکست و باید برنامه‌ریزی درستی برای تأمین نیازها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه حرکت به سمت واردات به تولید داخلی آسیب می‌زند، یادآور شد: برای تأمین اقلام و کالاهای اساسی باید برنامه ریزی دقیق و منسجم صورت گیرد تا نیازمند واردات نباشیم.

آیت الله لائینی با اشاره به الزامات و توصیه‌های بیان شده از سوی مقام معظم رهبری برای تحقق شعار محوری سال جاری یادآور شد: با توجه به این الزامات و توصیه‌ها می‌توانیم شعار سال را عملیاتی و محقق کنیم.

دولت برای انتخابات پرشور و سالم برنامه ریزی کند

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بااشاره به توصیه و فرمایش مقام معظم رهبری درباره انتخابات یادآور شد: طبق فرمایش ما الله یکی از ابزارهای اقتدار انتخابات محسوب می‌شود و مسئولان مرتبط راهبرد مشارکت و حضور گسترده مردم، با سلامت و مشارکت مردم در انتخابات را از هم اکنون مشخص و فراهم کنند.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه هم اکنون باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برنامه‌ریزی داشته باشیم عنوان کرد::برپایی انتخابات با مشارکت بالا و سالم، نیازمند برنامه‌ریزی برای این رویداد است.

امام جمعه ساری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره حجاب اظهار داشت: طبق فرمایش معظم له محدودیت شرعی و قانونی است نه محدودیت دولتی و کشف حجاب نیز حرام شرعی و حرام سیاسی به شمار می‌رود و گاه مشاهده می‌شود مسئولان ما درباره حجاب برنامه درست و حسابی ندارند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و نهادها نیازمند یک اقدام واحد و وحدت نظر و برنامه جامع در زمینه حجاب و عفاف هستند یادآور شد: گاه در برخورد با بعضی از مظاهر بی حجابی و بدحجابی و کشف حجاب، سستی مشاهده می‌شود درحالی که دولت مسئول است اقدامات منظم و منسجمی در این زمینه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه مردم از برخی از عناصر فریب خورده و کشف حجاب و بی حجابی انتقاد دارند، رسیدگی به این وضعیت را مطالبه عمومی محسوب کرد و گفت: ملت از عناصر و آدم‌های فریب خورده به شدت ناراحت هستند و خواستار توجه دولت به این خواسته و مطالبه عمومی هستند.

آیت الله لائینی با اشاره به قطع رابطه آمریکا با ایران از سال ۵۷ تا کنون تصریح کرد: شیطان بزرگ با اینکه رابطه رسمی و سیاسی خود را با ما قطع کرده است اما شیطنت‌های خود را همچنان ادامه می‌دهد ونشانه و نمونه بارز آن در این روزها در فلسطین اشغالی و برخورد با مسلمانان مظلوم این کشورها مشاهده می‌شود و در همه نقاط جهان ما سیاست‌های غلط آمریکا را شاهد هستیم و آن را محکوم می‌کنیم.

امام جمعه ساری تصریح کرد: ملت ایران ثابت کرده است آمریکا در رابطه و شیطنت‌هایش هیچگاه موفق و کامروا نخواهد شد

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.