جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرار است تا پایان سال آینده آب‌رسانی به ۷ هزار روستای کشور را تمام کنیم پیش‌بینی می‌شود که اجرای این طرح نهضت جهاد آب‌رسانی تا رساندن آب به ۱۸ هزار روستای کشور ادامه پیدا کند.

جانشین فرمانده کل سپاه: تا پایان سال آینده آب‌رسانی به ۷ هزار روستای کشور را تمام می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهضت جهاد آب‌رسانی که شامل ساخت چاه، مخازن و خطوط انتقال آب توسط با محوریت قرارگاه امام‌حسن‌ مجتبی(ع) در 10 هزار روستای سراسر کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه البته این طرح در ابتدا برای آب‌رسانی به 7 هزار روستا پیش‌بینی شده بود، اضافه کرد: در نهایت این نهضت تا آب‌رسانی به همه روستاهای کشور که آب ندارند، ادامه پیدا خواهد کرد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که اجرای این طرح تا آب‌رسانی به 18 هزار روستای کشور ادامه پیدا کند.

سردار فدوی ادامه داد: قرار است تا پایان سال آینده آب‌رسانی به 7 هزار روستای کشور را تمام کنیم، ادامه داد: انشاءالله طرح‌های آب‌رسانی بسیج سازندگی در همه روستاهای کم‌آب کشور انجام می‌شود و همه نیروهای ما در استان‌ها و در قرارگاه سازندگی خاتم‌(ص) تمام هم و غمشان این است که این طرح‌های آب‌رسانی را در زمانی کوتاه انجام دهند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها یک کار کارفرمایی نیست، بلکه یک کار جهادی است، گفت: بنابراین این طرح‌های آب‌رسانی و محرومیت‌هایی کارهایی هستند که از روی دل صورت می‌گیرند و به همین خاطر مبنای کار ما بر این است که در اسرع وقت و بالاترین کیفیت این طرح‌ها اجرا شود و روستاهای ما از نعمت آب پایدار و بهداشتی برخوردار شوند.

سردار فدوی افزود: استان قزوین با وجود اینکه منطقه پرآبی در کشور محسوب می‌شود، اما بسیاری از روستاهای آن آب ندارند و امیدواریم با اجرای این طرح فرآیند آب‌رسانی مطمئنی به این روستاها ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.