ارزش این میزان مشروبات الکلی کشف شده بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شد.

کرمانشاه/ انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق مشروبات الکلی/ دستگیری 3 نفر/ گردش مالی آنها 85 میلیارد تومان بود

به گزارش قدس آنلاین دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از متلاشی شدن یک شبکه سازمان یافته قاچاق مشروبات الکلی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه؛ «شهرام کرمی» گفت: این باند از ترکیه به کشور عراق مشروبات الکلی خارجی را انبار و وارد کشور می‌کرد که با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به دام افتاد.

وی افزود: تاکنون سه نفر از اعضای این باند دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گردش مالی این باند طی یک ۲ سال گذشته را ۸۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این شبکه هم در استان کرمانشاه اقدام به توزیع مشروبات الکلی می کرد و هم آن را به سایر استان ها ارسال می کرد.

کرمی اضافه کرد: اعضای این باند سازمان یافته از این طریق مبالغ بسیار قابل توجهی را به صورت نامشروع به دست آوردند که در حال حاضر سه نفر از اعضای این باند دستگیر شده اند و سایر افرادی که دخیل هستند و همچنین زوایای پنهان این باند تحت رصد و پیگیری قضایی و اطلاعاتی است.

ارزش این میزان مشروبات الکلی کشف شده بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی فعال است.

منبع: عصر ایران

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.