نماینده مردم کرج در مجلس گفت: امروز هزینه مسکن در سبد خانوار به شدت افزایش یافته و وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی باید برنامه خود را در این زمینه را ارائه کند.

بذرپاش باید برنامه خود برای رفع مشکل مسکن را ارائه کند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی عسگری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۶ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اظهار داشت: ما در حوزه حمل و نقل امروز چالش‌ها و مشکلات زیادی داریم و وظایف راه و شهرسازی بسیار گسترده است.

وی بیان کرد: امروز هزینه مسکن در سبد خانوار به حدود ۴۰ درصد و در کلان شهرها به بالای ۵۰ درصد رسیده است و اگر این وزارتخانه یعنی وزارت راه و شهرسازی به درستی عمل کند، می‌تواند مشکل مسکن مردم را حل کند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه شاهد تورم شدید قیمت مسکن و زمین هستیم به گونه‌ای که در سه دهه گذشته قیمت زمین و مسکن در تهران ۱۱۰۰ برابر افزایش پیدا کرده و قیمت سایر کالاها را هم بالا برده است.

عسگری ادامه داد: دولت و وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی باید بگویند که برای حل مشکل بی مسکنی و بدمسکنی مردم چه برنامه‌ای دارند. یکی از وعده‌های مهم رئیس جمهور ساخت یک میلیون مسکن در سال بود و باید گزارشی داده شود مبنی بر اینکه بعد از گذشت یک سال و نیم از عمر دولت سیزدهم چقدر در ساخت مسکن پیشرفت داشتیم.

در حال تکمیل…

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.