وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اضافه شدن ۷۷۰۰ تخت به بخش درمان کشور تا پایان سال خبر داد.

وزیر بهداشت: ۷۷۰۰ تخت به بخش درمان کشور اضافه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، بهرام عین الهی در حاشیه بازدید از مرکز درمانی شهر شازند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون ۸۵۰ پروژه بهداشتی در کشور افتتاح شده و این رقم تا انتهای سال به عدد دو هزار پروژه می‌رسد که افتتاح مرکز بهداشتی به این تعداد در کشور بی‌سابقه بوده است.

وی از اضافه شدن ۷۷۰۰ تخت به بخش درمان کشور تا پایان سال خبر داد و افزود: تاکنون ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت به بهره‌برداری رسیده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برنامه‌های سفر خود ادامه داد: در ادامه از بیمارستان ولیعصر (عج) که یکی از بیمارستان‌های بزرگ اراک به حساب می‌آید بازدید خواهیم کرد.

عین الهی خاطرنشان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی اعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد تومان به منظور تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) اختصاص یافت و امیدواریم با اتمام و بهره‌برداری از آن یکی از پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های کشور باشد.

وی در حاشیه افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ توره با قدرانی از مشارکت خیرین در ساخت این پایگاه اظهار کرد: روزانه تردد زیادی از وسایل نقلیه در این منطقه انجام می‌شود که نیاز مبرمی به ساخت پایگاه اورژانس بود؛ خوشبختانه خیرین استان مرکزی از نظر مدیریت و تلاش برای ساخت پروژه‌های بهداشتی پیشرو هستند.

وزیر بهداشت اضافه کرد: این پایگاه خیرساز حدود یک هزار و ۲۵ مترمربع وسعت دارد و به همت مرکز اورژانس استان تجهیزات مورد نیاز فراهم شد؛ پد هوایی نیز که سومین پد هوایی شهرستان شازند است، توسط شهرداری توره با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۰ میلیون تومان راه‌اندازی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.