اجتماع خانواده شهدای مدافع حرم، امنیت،ترور، دفاع مقدس و ... برای دفاع از حقوق زنان در ایران صبح امروز سه شنبه ۲۲ آذرماه این تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران صورت پذیرفت.

اجتماع خانواده شهدا مقابل دفتر سازمان ملل +تصاویر

به گزارش قدس آنلاین، جمعی از خانواده معظم شهدا، امروز سه‌شنبه در اعتراض به رأی‌گیری در سازمان ملل متحد برای حذف کشورمان از کمیسیون مقام زن سازمان ملل که قرار است به درخواست غیرقانونی آمریکا صورت بگیرد، مقابل دفتر سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران تجمع کردند.

خانواده معظم شهدا در این تجمع با در دست داشتن تصاویر عزیزان شهید خود، خواستار اقدام سازمان ملل متحد در راستای احقاق حقوق زنان ایرانی و مخالفت با طرح غیرقانونی آمریکا شدند.

تجمع‌کنندگان همچنین با سر دادن شعارهایی، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، تقدیم ۵۰ شهید مدافع امنیت را حاصل اقدامات آشوبگران دانسته و آمریکا و کشورهای غربی را ناقض حقوق بشر، از جمله حقوق زنان عنوان کرده و در این راستا، به جنایت‌های این کشورها در غرب آسیا، خصوصاً افغانستان و عراق و همچنین حمایت‌های آن‌ها از رژیم بعث عراق با ارسال تسلیحات نظامی خصوصاً سلاح‌های کشتارجمعی، اشاره کردند.

خانواده معظم شهدا در پایان این تجمع ضمن قرائت بیانیه‌ای، تأکید کردند: ما زنان ایران زمین؛ زنان مقاومت و ایثار، کسانی که برای استقلال و پیشرفت ایران تا پای دادن جان عزیزان‌مان ایستاده‌ایم، امروز در این‌جا جمع شده‌ایم تا درد و رنج هفته‌های گذشته را که بر ما خانواده‌ها و فرزندان‌مان وارد شده، به گوش سازمان ملل برسانیم.

نمایندگان زنان ایران کسانی هستند که بیش از ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کرده و برای دفاع از امنیت ایران و منطقه در برابر حمله‌های داعش نیز بهترین عزیزان‌شان را تقدیم کردند و اکنون در خیابان‌های ایران، تروریست‌ها و داعشی‌هایی که توسط قدرت‌های غربی حمایت می‌شوند، عزیزان آن‌ها را سلاخی می‌کنند.

ما در هفته‌های گذشته شاهد پاره‌پاره شدن پیکر عزیزان‌مان در کوچه‌های شهرمان بودیم و با صبوری، همه این دردها را تحمل کردیم؛ اما به دروغ در مجامع بین‌المللی کشته‌سازی کردند و دخترانی را به دروغ و بی‌هیچ مستندی به‌عنوان مقتول معرفی کردند و در پی آن، به دنبال اقدام یکجانبه و قهری سازمان ملل علیه ایران هستند.

ما چنین اقدام قهری را نسبت به نقض حقوق زنان محکوم می‌کنیم و لغو عضویت زنان ایران در سازمان ملل را در راستای تحریم‌های ظالمانه علیه زنان و کودکان در کشورمان و به‌هدف یکجانبه‌گرایی و خاموش کردن چندصدایی در این سازمان می‌دانیم؛ لذا فریاد اعتراض‌مان را به این کمیسیون و به سازمان ملل اعلام می‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم که بی‌طرفی و دغدغه‌مندی در مورد حقوق زنان را سرلوحه کار خود قرار دهند. ما از سازمان ملل خواهیم عضویت کسانی را لغو کنند که با عملیات تروریستی در صدد آشوب در کشورهای دیگر و تحمیل نظرات خود بر جامعه جهانی هستند.

لغو عضویت زنان ایران، لکه ننگی بر کمیسیون مقام زن خواهد بود و نشانی از تبعیض در جامعه بین‌المللی علیه زنان ایران تلقی می‌گردد.

اجتماع خانواده شهدا مقابل دفتر سازمان ملل ۱۵

اجتماع خانواده شهدا مقابل دفتر سازمان ملل ۱۹

اجتماع خانواده شهدا مقابل دفتر سازمان ملل ۲۳

اجتماع خانواده شهدا مقابل دفتر سازمان ملل ۲۴

اجتماع خانواده شهدا مقابل دفتر سازمان ملل ۲۶

اجتماع خانواده شهدا مقابل دفتر سازمان ملل ۲۷

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.