ستاد اقامه نماز مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز را تمدید کرد.

تمدید زمان جشنواره سراسری نماز / ارسال ۱۳ هزار اثر به دبیرخانه ستاد نماز

به گزارش قدس آنلاین، ستاد اقامه نماز مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان "فجر تا فجر" را تا پایان دی تمدید کرد.

بر پایه این گزارش به نقل از روابط عمومی ستاد نماز، با توجه به درخواست جمعی از اهل علم و قلم، دانش‌آموزان و دانشجویان مبنی بر تمدید مهلت شرکت در فراخوان و به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر از حضور نسل جوان و فرهیخته کشور این اقدام توسط ستاد اقامه نماز انجام شد.

صالحی مدیر روابط عمومی ستاد نماز درباره جزئیات ارسال آثار گفت: تا کنون بیش از ۱۳ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که استان قزوین با ارسال ۱۷۰۰ اثر، استان سیستان و بلوچستان با ارسال ۱۵۵۴ اثر و استان کرمان با ارسال ۱۴۴۱ اثر رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: این فراخوان در دو بخش کودکان و دانش آموزان (۳ تا ۱۸ سال) و بزرگسالان ( ۱۸ سال به بالا) در حال برگزاری است و کودکان و دانش‌آموزان در بخش فرهنگی و هنری در قالب‌های کلیپ، پادکست، نقاشی، خوشنویسی، عکس و سرود و در ادبی در قالب خاطره و دلنوشته، داستان و قصه‌گویی می‌توانند شرکت کنند.

صالحی ادامه داد: این فراخوان در رده سنی بزرگسالان در بخش‌های علمی و پژهشی، فرهنگی و هنری، ادبی و سرگرمی و آموزش در قالب‌هایی اعم از تألیف، مقاله، رساله دکتری، پایان‌نامه‌های دانشگاهی و حوزوی، کلیپ، پادکست، موشن گرافیک، پویانمایی، طرح‌های گرافیکی شامل: پوستر، اینفوگرافی، کالیگرافی، سخن‌نگاشت و عکس‌نگاشت، عکس، خوشنویسی و استوری در شبکه‌های اجتماعی، شعر، داستان، قصه گویی، نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی و بازی و ابزارهای کمک آموزشی دستی و دیجیتالی (رایانه‌ای و تلفن همراه) برگزار می‌شود.

حامد صالحی در پایان با اشاره به اینکه آثار ارسالی به این جشنواره بصورت دو مرحله ای استانی و کشوری ارزیابی و داوری خواهد شد، تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه noor.namaz.ir نسبت به ثبت نام و ارسال آثار اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.