بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در اردوی امارات با تیم‌هایی که بازیکنان بزرگی داشتند، بازی کردیم و توانستیم به شرایط ایده‌ال دست پیدا کنیم.

می‌خواهم لژیونر شوم / با اردوی امارات به شرایط ایده‌ال رسیدیم

به گزارش قدس آنلاین علیرضا کوشکی در حاشیه تمرین امروز جمعه تیم فوتبال فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و بعد از اردوی امارات شرایط به همان صورتی شد که می‌خواستیم. در این اردو با تیم‌های خیلی خوبی بازی کردیم. تیم‌هایی که بازیکنان بزرگی داشتند و به ما کمک کردند و توانستیم به شرایط ایده‌ال دست پیدا کنیم.

این بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: خدا را شکر تمرینات اکنون به همان صورتی که می‌خواهیم پیش می‌رود. متأسفانه در بازی‌هایی که پشت سر گذاشتیم نتایجی که می‌خواستیم کسب نکردیم و امیدواریم در بازی‌های پیش رو به امتیازات لازم برسیم و فولاد به جایگاهی که شایسته آن است، برسد.

کوشکی درباره کارکردن در کنار جواد نکونام گفت: آقا جواد یک مربی خیلی بزرگی است و چه در دورانی که بازی می‌کرده و چه اکنون که مربی است حرفه‌ای کار می‌کند و کارکردن کنار او که یک مربی بزرگ بوده و در ایران شناخته شده است، لذت‌بخش است. امیدوارم همه بازیکنان بتوانیم جواب کمک‌هایی که جواد نکونام برای تیم فولاد داشته است، بدهیم.

وی بیان کرد: سقف هر آرزوی هر بازیکن جوانی این است که اول به تیم ملی برسد و بعد هم لژیونر شود و امیدوارم من هم در این رقم به آنچه می‌خواهم برسم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.