فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح ذوالفقار۲، مأموران انتظامی این فرماندهی موفق به کشف ۳۲ قبضه انواع سلاح ‌و بیش از۳ هزارفشنگ جنگی شدند.

کشف ۳۰ قبضه انواع سلاح در اصفهان/ ۱۰ متهم دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: طرح ذوالفقار2 با هدف ارتقاءامنیت اجتماعی با به‌کارگیری توان حداکثری کارکنان این فرماندهی در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد مأموران موفق شدند با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی تعداد 10 قبضه سلاح جنگی، 10 قبضه سلاح شورشی و شکاری غیرمجاز ، 12 قبضه سلاح بادی غیرمجاز، 163 تیغه انواع سلاح سرد و بیش از 3 هزار فشنگ جنگی کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این راستا تعداد 10 ‌متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که با وارد کردن و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز سعی در ناامن کردن جامعه دارند بدانند پلیس با تلاش و اقدامات شبانه‌روزی خود با قاطعیت با این افراد برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به مخلان امنیت و آرامش شهروندان را نخواهد داد و در این راه از مردم می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.