۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر: 835938

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۶۷۵ واحدی روبرو شد.

شاخص بورس ۶۷۵ واحد رشد کرد

به گزارش قدس آنلاین، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۱۱میلیارد و ۸۱میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۵۶۹میلیارد تومان در بیش از ۴۹۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۶۷۵واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۰هزار و ۹۱۷واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پارس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های ایران خودرو، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۸میلیارد و ۵۳۶میلیون ورقه به ارزش ۲۰۸هزار و ۳۲۹میلیارد تومان در ۲۹۵هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) ۵۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹ هزار و ۷۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و بیمه پاسارگاد شد و در مقابل شرکت‌های بهمن دیزل، پالایش نفت لاوان و پالایش نفت شیراز بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.