استاندار خراسان رضوی گفت: تا پایان امسال ساخت ۲۰۰ هزار خانه مسکونی جدید در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان عملیاتی خواهد شد.

ساخت ۲۰۰ هزار خانه مسکونی جدید در خراسان رضوی عملیاتی می‌شود

به گزارش قدس خراسان آنلاین، یعقوبعلی نظری در آیین قرعه‌کشی ۱۲۸۵ واحد طرح نهضت ملی مسکن تربت‌حیدریه اظهار کرد: همچنین تا پایان امسال اقدام لازم اداری در خصوص واگذاری صد هزار قطعه زمین به متقاضیان خراسان رضوی انجام می شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: طی نیمه نخست سال آینده نیز کلیه نیازمندی‌های مسکن استان خراسان رضوی شناسایی و اقدامات لازم برای رفع آنها صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ۵۰ تا ۶۰ درصد معیشت مردم به صورت مستقیم به مسکن ارتباط دارد، اضافه کرد: وظیفه داریم در کنار ایجاد شغل به مقوله مهم خانه مورد نیاز متقاضیان نیز توجه داشته‌ باشیم.

نظری کمبود زمین در برخی از شهرهای این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در این شهرها انبوه سازی آپارتمان را در دست اجرا داریم و هم اکنون ۶۱ هزار خانه در سطح استان در دست ساخت (با تسهیلات دولتی) است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه صنعت ساختمان باعث رونق سایر بخشها می شود، گفت: سامانه رصد نشان می‌دهد امسال ۷۰ هزار شغل در استان خراسان ایجاد شده است.

وی همچنین در جمع مدیران دستگاههای اجرایی تربت حیدریه به منظور بررسی طرحهای عمرانی این شهرستان گفت: هیچ دلیل و بهانه ای برای کند شدن فعالیت های عمرانی پذیرفتنی نیست.

نظری تصریح کرد: در اجرای طرحهای عمرانی حتی اگر دستگاههایی همچون محیط زیست و منابع طبیعی نظری مبنی بر ممانعت و توقف دارند؛ باید خودشان راهکار بدهند و مانع تراشی پذیرفتنی نیست.

استاندار خراسان رضوی همچنین امروز در جریان سومین سفر کاری خود طی یک سال گذشته به تربت حیدریه از مجتمع فولاد این شهرستان بازدید و از این طرح به عنوان یکی از طرحهای بزرگ و مهم صنعتی استان و کشور یاد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.