مهاجم استقلال گفت: نمی‌دانم قسمت این بود که به جام جهانی نروم. امیدوارم بتوانم در ادامه به تیم ملی کشورم کمک کنم.

قائدی: قسمت نبود به جام جهانی بروم/ هدف استقلال قهرمانی در لیگ است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی قائدی پس از تساوی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 99 گفت: بازی قشنگی بود ولی آن حس و حالی که در گذشته برای دربی داشتیم، الان وجود نداشت. آن شور و هیجانی که در گذشته بود، الان وجود نداشت. با این حال فکر می‌کنم مردم بازی خوبی دیدند.

قائدی در خصوص عدم دعوت به تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: نمی‌دانم ولی قسمت بود که نروم. ان‌شاءالله خیر باشد و بتوانم در سال‌های بعدی به تیم ملی کمک کنم. 100 درصد می‌توانم به روزهای خوبم بازگردم.

مهاجم استقلال در واکنش به سوال خبرنگار که پس از اینکه بابایی به تو پاس نداد چه چیزی به او گفتی، اظهار داشت: چیزی نگفتم زیرا خودِ پیمان بیشتر از هر کسی ناراحت بود. نیازی نیست که کسی حرف بزند.

قائدی در خصوص عدم حضور تماشاگران در این دربی گفت: بی روح بود؟ خیلی خیلی خیلی بی‌روح بود. در ابتدا هواداران حضور داشتند و بعد تعداد به 15 هزار نفر کاهش پیدا کرد و در انتها بدون تماشاگر شد. دربی و اصلا همه بازی‌ها بدون هوادار هیچ معنایی ندارد. آن لذتی که بازیکنان و هواداران می برند وجود ندارد. امیدوارم هوا هم درست شود و بتوانیم تماشاگران را در ورزشگاه ببینیم.

قائدی در خصوص مشکل مالی با باشگاه استقلال اظهار داشت: من در جریان نیستم.

وی در رابطه با مشکلات داوری گفت: مشکل داوری همیشه وجود دارد و تا وقتی که ویدیوچک نیاید، خیلی به مشکل خواهیم خورد.

قائدی در انتها گفت: روند تیم ما بسیار خوب است. در همه بازی‌ها از تیم حریف سر تر بودیم. خیلی موقعیت داشتیم و ما فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.