کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر مدل ها و نقشه های هواشناسی، بارش های پراکنده بارش و برف که از بامداد امروز در مناطق مختلف خراسان رضوی آغاز شده است همچنان ادامه دارد.

آغاز بارش های پراکنده برف در مناطق مختلف خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان آنلاین، آذر رضایی پور اظهار کرد: این بارش ها در مناطق مرکزی و شرق خراسان رضوی با شدت بیشتری خواهد بود و در ارتفاعات نیز موجب ایجاد پدیده مه گرفتگی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش ها هم اکنون در ارتفاعات هزار مسجد به شکل برف است و پیش بینی می شود نا پایداری جوی تا اواسط هفته آینده در خراسان رضوی ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته فریمان و تربت جام با بیشینه دمای هوای منفی ۶ و ۱۶ به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و نوسانات کلانشهر مشهد بین منفی یک و ۱۴ درجه بوده است.

رضایی پور گفت: دمای کنونی هوای کلانشهر مشهد سه درجه سلسیوس است و بیشینه دمای هوای این شهر امروز نسبت به روز گذشته حدود ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: پیش بینی می شود ماندگاری دمای هوای شبانه مشهد تا اوایل هفته آینده ادامه داشته باشد و دما در شب های پیش رو در این کلانشهر صفر و یا کمتر از صفر درجه باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.