سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد سفر زلنسکی به آمریکا نشان داد نه او و نه روسای آمریکا خواهان صلح نیستند و برای آن آمادگی ندارند.

سفیر روسیه: زلنسکی و روسای آمریکا صلح نمی‌خواهند

به گزارش قدس آنلاین، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به سفر رئیس‌جمهور اوکراین به آمریکا تاکید کرد سفر ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به آمریکا نشان داد که نه او و نه روسای آمریکا خواهان صلح نیستند و برای آن آمادگی ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه منتشره از سوی آنتونوف آمده است: دیدار زلنسکی از اینجا و گفتگوها در واشنگتن نشان داد که نه دولت آمریکا و نه زلنسکی برای صلح آماده نیستند.

وی تاکید کرد که هدف کی‌یف و آمریکا درگیری، مرگ سربازان و پیوند دادن بیشتر رژیم اوکراین به نیازهای واشنگتن است.

آنتونوف با بیان اینکه موضع مسکو بارها از سوی رئیس جمهور روسیه مطرح شده، گفت: «تزهایی که در رسانه‌های آمریکایی منتشر می‌شود مبنی بر اینکه روسیه علاقه‌ای به دستیابی به صلح ندارد، نادرست است.»

به تازگی آمریکا با ارسال سامانه پدافند هوایی پاتریوت به کی‌یف موافقت کرده است. در همین حال زلنسکی که در اولین سفر بین‌المللی خود از زمان آغاز جنگ وارد آمریکا شدشده بود در جلسه‌ای با جو بایدن وعده دریافت بیش از ۵۰ کشور ۲ هزار تانک و خودروی زرهی و ۵۰ سامانه موشکی را نیز او بایدن گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.