مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی از دستور تولیت آستان قدس رضوی برای تقبل کامل هزینه بیمارستان، اهدای لوازم موردنیاز نوزادان و ۶۴۰ میلیون ریال کمک نقدی به خانواده چهارقلوهای فریمانی خبر داد.

کام خانواده چهارقلوهای فریمانی، شیرین به کرامت پر مهر رضوی

به گزارش قدس خراسان، پنج روز قبل بود که خبر تولد چهارقلوهای فریمانی به تیتر یک رسانه‌های استان تبدیل شد؛ دو دختر و دو پسر که به یک‌باره، تعداد فرزندان را در خانواده کوچکشان به پنج رسانده بودند تا خواهر هشت‌ساله‌شان دیگر هیچ‌وقت تنها نباشد. با این حال، با پدری که به شغل شریف کارگری مشغول است و مادری خانه‌دار ، قطعاً تامین همه هزینه های تولد چهارقلوهای نازنین خصوصاً در شرایطی که هزینه هر شب نگهداری نوزادان حاصل از زایمان زودرس در زایشگاه‌ها حدود پنج میلیون تومان است دشوار است و با هزینه شیر خشک، پوشک و اقلام موردنیاز برای نگهداری نوزادان، صورتحساب نهایی سر به آسمان خواهد گذاشت.

اینجاست که بنیاد کرامت آستان قدس رضوی به سفارش تولیت این آستان پا به میدان می‌گذارد تا آن‌طور که هادی غلامی، مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی می‌گفت، علاوه بر اهدای کمک نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی پیش از تولد چهارقلوها، اکنون این خانواده دوست‌داشتنی در گام دوم برنامه حمایتی بنیاد کرامت، همچنان در سایه پرمهر نام امام مهربانی‌ها باشند و ضمن اینکه خیالشان از بابت هزینه‌های بیمارستان راه می‌شود، کمک نقدی دیگری به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال و به‌صورت علی‌الحساب دریافت خواهند کرد.

مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: روز گذشته جمعی از خدام بانوی بنیاد کرامت رضوی با حضور در بیمارستان ام‌البنین(س) و اهدای اقلام متبرک، هدیه نقدی ۱۰ میلیون ریالی به ازای هر فرزند و مجموعه‌ای از لوازم موردنیاز نوزادان، مایه دلگرمی و قوت قلب پدر و مادر شریف این کودکان باشند. البته که پس از اهدای این هدایا به تدبیر تولیت آستان قدس رضوی، بدیهی است که نام باکرامت امام رضا(ع) هرگز این خانواده را تنها نخواهد گذاشت و به‌زودی، بسته‌های حمایتی دیگری از سوی آستان قدس رضوی به دست والدین این خانواده عزیز فریمانی برسد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    سلام به منم کمک میشه خداراشکر سه قلو خدا بهم داده و نارس هستند و یکی از آنها نزدیک به یک ماهه بستري است