رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد جزئیات ثبت‌نام بدون آزمون کارشناسی و کاردانی این دانشگاه را تشریح کرد.

جزئیات ثبت‌نام بدون آزمون کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد

به گزارش قدس آنلاین، معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد از مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد تا دهم دی ماه خبر داد و گفت: داوطلبان ثبت‌نام و شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه دهم دی ماه مهلت دارند که برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با تشریح نحوه ثبت نام اظهار داشت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی www.azmoon.org ثبت نام خود را انجام دهند، البته داوطلبان برای ثبت نام ابتدا باید دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت کرده و پس از مطالعه کامل این دفترچه در صورت تمایل و داشتن شرایط، کارت اعتباری را تهیه و فرم انتخاب رشته اینترنتی را تکمیل کنند.

طباطبایی ادامه داد: در این رشته‌ها به میزان نیاز واحدهای دانشگاه آزاد و براساس ظرفیتی که در مهرماه تکمیل نشد، دانشجو پذیرش می‌شود بنابراین ظرفیت پذیرش در واحدها و رشته‌های مختلف متفاوت است.

به گفته وی، ثبت نام برای پذیرش در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته نیز به زودی آغاز و اخبار آن اعلام می‌شود.

دفترچه راهنمای ثبت نام برای کارشناسی پیوسته از اینجا و دفترچه راهنمای ثبت نام برای دوره های کاردانی ناپیوسته از اینجا قابل دریافت است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.