سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال گفت: بحث کمک‌داور ویدئویی از امروز وارد فاز اجرایی شد و امیدواریم این طرح ملی به خوبی به سرانجام برسد.

ممبینی: کمک‌داور ویدئویی وارد فاز اجرایی شد

به گزارش قدس آنلاین، هدایت ممبینی در حاشیه نشست امروز یکشنبه مسئولان فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با محوریت VAR تاکید کرد: این جلسه با باشگاه‌هایی بود که برای اجرایی شد این طرح اعلام آمادگی کرده و بر اساس آن نیز نشست مدنظر را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: برای آنکه زمان را از دست ندهیم به صورت هم‌زمان چند کار را به صورت موازی پیش می‌بریم که از فرصت‌ها به بهترین شکل ممکن بهره ببریم، هدف همه ما این است که بحث کمک‌داور ویدئویی به خوبی اجرایی شود و امیدواریم با کمک همه بخش‌های مختلف این طرح ملی به خوبی به سرانجام برسد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال یادآور شد: در نشست امروز شرکت مورد نظر به باشگاه‌ها معرفی شد، مسایل حقوقی و عقد قرارداد و مسایل فنی نیز به اطلاع دوستان و همکاران رسید تا در اجرایی شده این طرح، مشکلی به وجود نیاید.

ممبینی گفت: با نشست امروز عملا این بحث وارد فاز اجرایی شد و روند کار تا اجرایی شدن نهایی VAR دنبال خواهد شد.

گفتنی است امروز و در نشستی با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون، منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم و رئیس کمیته مسابقات، هدایت ممبینی دبیر فدراسیون، مسئولان لیگ و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری در خصوص فاز اول اجرایی تجهیز ورزشگاه‌ها به سیستم VAR بحث و تبادل نظر شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.