مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر در روز شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

سرویس‌دهی رایگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی و عبوری از حرم رضوی

به گزارش قدس خراسان، به نقل از شهرداری مشهد، علی‌اصغر نیشابوری اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی به عزاداران فاطمی ناوگان اتوبوسرانی در روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر سرویس‌دهی رایگان خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: بر همین اساس سرویس‌دهی به زائران و مجاوران در روز سه‌شنبه ۶ دی‌ماه در خطوط یک و سه بی آرتی ،۱۲، ۸۶، ۵۰ ،۲۱۰ ،۸۲و ۶۲ به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

سرویس‌دهی رایگان مترو مشهد

مجتبی زمانیان، سرپرست شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد نیز از سرویس‌دهی رایگان مترو مشهد در روز شهادت حضرت زهرا (س) خبرداد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: در راستای تسهیل دسترسی زائران فاطمی به حرم مطهر، سرویس‌دهی خطوط مترو مشهد در روز سه‌شنبه ۶دی‌ماه به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: بر همین اساس سرویس‌دهی به زائران و مجاوران در روز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) در خط یک و دو مترو از ساعت ۷ صبح الی ۲۲ رایگان خواهد بود.

زمانیان افزود: همچنین با توجه به برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام نیز در این روز سرفاصله زمانی رسیدن قطارها در خط دو از ۱۲ دقیقه به ۱۰ دقیقه کاهش خواهد یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.