اوضاع اقتصادی انگلیس برای سال آینده هم همچنان بحرانی خواهد بود و پیش بینی می‌شود میزان طلاق زوجین در این کشور ۲۰ درصد افزایش یابد.

دستمزد واقعی مردم انگلیس در کمترین سطح ۱۷ سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین به نقل از راشاتودی، موسسه چند ملیتی PwC که در زمینه مشاوره اقتصادی به شرکت ها فعالیت می کند، گزارش داد که در سال آینده متوسط دستمزدها در انگلیس به کمترین میزان در ۱۷ سال گذشته خواهد رسید.

این موسسه می‌گوید: با توجه به نرخ تورم، میزان واقعی حقوق‌ها در سال آینده ۲ درصد کاهش خواهد یافت و با توجه به کاهش ۳ درصدی آن در سال جاری به کمترین میزان از سال ۲۰۰۶ تاکنون خواهد رسید.

بارت کوپلیان، کارشناس ارشد موسسه PwC، می‌گوید: سال ۲۰۲۲ واقعا سال پرچالشی برای اقتصاد انگلیس بود و تعجب‌آور نیست که این چالش‌ها در سال ۲۰۲۳ هم ادامه پیدا کند.

دستمزد واقعی مردم انگلیس در کمترین سطح ۱۷ سال گذشته

وی می‌گوید: بحران بالا بودن هزینه‌های زندگی در انگلیس در سال ۲۰۲۳ هم پابرجا خواهد بود و هزینه هفتگی خرید مواد غذایی در این کشور به ۱۲۰ دلار افزایش خواهد یافت که دو برابر ۲۰ سال گذشته است.

پیش‌بینی می‌شود برای نخستین بار در ۱۰ سال گذشته فروش مسکن در انگلیس در سال آینده به زیر یک میلیون واحد کاهش یابد.

بر اساس این پیش‌بینی محبوبیت انگلیس به عنوان کشور مناسب برای زندگی پایین خواهد آمد و شاهد افزایش ۲۰ درصدی طلاق‌ها در این کشورها خواهیم بود که برابر ۱۶ طلاق به ازای هر ساعت است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.