۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 837425

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: هنوز نرخ مصوب تخم‌مرغ اعلام نشده و ناچاریم برای اینکه مردم با مشکل مواجه نشوند، تا زمان ابلاغ نرخ مصوب، تخم‌مرغ را طبق نرخ صورت‌جلسه عرضه کنیم.

هنوز نرخ مصوب تخم‌مرغ اعلام نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس، ایوب فصاحت با اشاره به وضعیت عرضه تخم مرغ در میادین میوه و تره بار اظهار کرد: تغییر قیمتی در این زمینه ایجاد شده که هنوز به طور مصوب اعلام نشده و باید حتما به صورت مصوب اعلام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به تأمین تخم مرغ میادین از سوی اتحادیه مرغداران میهن یادآور شد: این اتحادیه مباشری داشت که تخم مرغ را درب غرفه های میادین میوه و تره بار تحویل می داد، اما ظاهراً قرار بر این است که رویه تغییر کند.

وی ادامه داد: مقرر شده تخم مرغ از درب مرغداری به ما تحویل داده شود، لذا باید تشکیلات و شرایط حمل و نقل فراهم شود تا بتوانیم سریع، تحویل تخم مرغ را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تصریح کرد: با توجه به این موضوع باید قیمت مصوب اعلام شود و مورد پذیرش همه باشد تا بار را تحویل دهند؛ با پیگیری های صورت گرفته، مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی و مرغداری میهن اعلام کردند بار را تحویل می دهند، اما باید نرخ را نیز اعلام کنند. ما طبق نرخ صورت جلسه ناچاریم تخم مرغ را عرضه کنیم تا مردم دچار مشکل نشوند تا شرایط و قیمت مصوب اعلام شود و بتوانیم تخم مرغ را بر اساس این نرخ در میادین عرضه کنیم.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.